Kapcsolat
Fejlesztések a kimagasló szolgáltatásért – Székesfehérvár
  • Axiál
  • 2023. július 11. 4 Perc

Fejlesztések a kimagasló szolgáltatásért – Székesfehérvár

2010-től kezdődően egy közel 7 éves ciklusban a telephelyeink közel fele megújult, vagy teljesen új telephelyre költözött.

Pár évnyi szünetet követően 2020-ban, illetve a tavalyi évben a bajai központ gazdagodott új létesítményekkel, a magasraktárral, valamint egy komoly szervizműhellyel. A telephelyi fejlesztési programunk tovább robog, az idei évben három telephely új, nagyobb kapacitású szervizműhellyel bővül.
 


 

Új sorozatunkban az építkezések aktuális állásáról számolunk be és igyekszünk egy-egy, a telephelyen dolgozó kollégát is megszólítani. Ördögh Róbertet, a székesfehérvári ügyfélkapcsolati vezetőt kérdeztük:
 

Robi, a mostani szervizműhelyt 2006-ban vehettétek birtokba. A mostani telephely fejlesztési programjában a fehérvári bővítés lesz a legnagyobb a fejlesztés, hiszen egy 8 állásos szervizműhely létesül. A szervizelési szokások mások – többen inkább műhelyben javíttatják a gépeiket – vagy nagyobb géppopulációt/területet kell ellátnotok vagy alapból „kisebb műhelyből” indultatok?
 

A jelenlegi fejlesztésre már több éve várunk, ami már mostanra valósággá vált. Az akkori műhely 6 fő mobil szervizes kollégára és 1 fő telephelyi szervizes kollégára lett tervezve. Jelenleg 16 fő mobil szervizes kolléga és 2 fő telephelyi szervizes kolléga dolgozik a kezdeti műhelyben. Az eladott gépek számának növekedésével természetesen párhuzamosan együtt nő a gépekkel kapcsolatos szolgáltatási igény is.  Nekünk, a telephelyen dolgozóknak nagy elégedettségünkre szolgált, hogy a cégvezetés meghozta ezt a döntést.

Arról sem szabad megfeledkezni, hogy az elmúlt 15-20 évben nagymértékben növekedtek a gépek fizikai méretei is! Vagy hogy egy olyan egyszerű példát hozzak, mint a vetőgépek. 2005 körül a legtöbb szemenkénti vetőgép inkább 6 soros volt, 12 soros elvétve. Mára ez az arány megfordult, az eladások döntő többsége 12 soros.  Ez alapból nagyobb műhelyterületet igényel, és a gépek fejlődésével párhuzamosan megnövekedett a megfelelő műhely körülményt igénylő javítások száma is. Nagyon sok munkához speciális felszerelés, eszköz kell, amelyet nagyon sok partnerünk nem tud a saját telephelyén biztosítani. Ezek az eszközök nemcsak a megkönnyítik, de fel is gyorsítják a munkát, pl. híddaru, széttoló kocsi egység.

Mára egy olyan telephellyé fejlődtünk, ahol magas számú szervizes kolléga dolgozik. Ez is indokolttá tette a kapacitásnövelését.
 


 

Egy új nyitott mosó is a beruházás részét képezi. Ez mennyiben fogja megkönnyíteni a munkátokat?
 

Már a műhely kapacitásbővítése előtt szerettünk volna egy gépmosót, mert a partnereknél gyakorta korlátozottak a lehetőségek. A javítások megkezdése előtt, így helyben meg tudjuk oldani, ezt a javítást megkönnyítő tevékenységet. Ez nemcsak kényelmi okok miatt szükséges. A gépek fejlődésével egyre inkább előfordul, hogy nagyobb mértékben kell a gépet megbontani és nem mindegy, hogy ekkor milyen állapotban van a gép. Emellett a telephelyünk elég jelentős számban ad ki és vesz vissza bérgépet. (szerk. Az AXIÁL Kft. bérgépes leányvállalatának, a MANAX Kft.-nek a gépeit.) A mosó segítségével kellően elő tudjuk készíteni a gépeket az új partnernek való kiadásra.
 

A kollégák hogyan fogadták a megújulás hírét? Mennyire fogja befolyásolni a napi munkavégzést a bővülés?
 

A kollégáim velem együtt nagy örömmel fogadták a fejlesztési döntést és nagy várakozással voltunk idén márciusig, amikor elvégezték az első kapavágást. Az építkezés megítélésem szerint jól halad, hamarosan megtarthatjuk a bokréta ünnepet. Mivel a szemünk előtt zajlik a fejlesztés, így napról napra rendszeresen megnézzük, hogy haladnak.

Természetesen a napi munkavégzésben nagy segítség lesz számunkra az új műhely, több javítási munkának az ütemezését előre tudjuk hozni – természetesen a partnerekkel együttműködve. Például egy aratási felkészítési munkát jóval korábban meg lehet kezdeni, akár az állapotfelmérést követően, a téli időszakban, nem kell megvárni az április-májust.
 

A beruházás jelentős kapacitás bővítést jelent. Tervezitek-e új kollégák (szervizesek) felvételét?
 

A javítási munkák bővülésével valószínűleg növekedni fog a szerelő létszám, azonban erről még nagyon korai lenne nyilatkozni. Ha az elmúlt éveket vesszük figyelembe, akkor elmondható, hogy a partneri körünk egyre inkább igényli a szakszerviz munkáját.

 

Szöveg: Ruzsicsné Krascsenics Nelli, marketingmenedzser, AXIÁL Kft.

Elérhető

Kapcsolódó cikkek