Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
Pontosan húsz éve mutatta be a CLAAS az első négy rotoros rendképzőjét, a LINER 3000-et. Ez volt az első olyan rendszer, amely a rendszélességhez igazított méreteivel gondoskodott arról, hogy a silózó teljesítményét teljes egészében ki lehessen használni.
Aratáskor mindennek tökéletesen kell működnie – ilyenkor mindenki a maximumot nyújtja. Melyik kombájnt kell legközelebb megtankolni? Miért áll az átrakókocsi a tábla szélén? A CLAAS FLEET VIEW applikációja megkönnyíti az aratási logisztikát.
Széles Leventének, a Budapesti Műszaki Egyetem hallgatójának sikerült, ami eddig magyar diáknak nem: a legjobbak közé jutott az európai egyetemek hallgatóinak kiírt Helmut Claas Scholarship ösztöndíjpályázatán, elhozta a második helyezést.
Négy kormányzási módjával az új SCORPION teleszkópos rakodó még jobban manőverezhető. Ismerje meg a SCORPION-t és evolúcióját cikkünkből, illetve felmerülő kérdéseivel forduljon kollégáinkhoz bizalommal!
Egy márkának nemcsak az a fontos, hogyan jelenik meg a vásárlók előtt, hanem az is, hogy mit és hogyan akar közölni magáról. Egy vállalat nyelvének világosnak és egyértelműnek, de leginkább a céghez illőnek kell lennie.
Az egész éves munkát követően számot vetve, mindenki átgondolhatja jövőbeli terveit. Az AXIÁL Kft. azt szeretné, ha valamennyi partnere meglátná a lehetőséget ajánlataiban, és évről-évre egyre többen vennék igénybe szolgáltatásait.
Nem feltétlenül a nagygazdaságoknak kedveznek a jelenlegi törvényi szabályozások. Ilyen körülmények között különösen fontos szempont a költséghatékonyság. Ezért is vásárolt a Hevesi-síkság északi vidékén gazdálkodó tangazdaság egyre több CLAAS traktort.
Hosszú a szalagos vágóasztalok története. Már a vontatott kombájnokon, például a CLAAS SUPER-en is szalag szállította a terményt a cséplőgéphez. A gyakorlati követelmények azonban változtak, és az akkori technológia évtizedekre háttérbe szorult.
Negyedszázada sok emlékezetes dolog történt: Bill Clinton lett az USA elnöke, és Steffi Graf megnyerte a wimbledoni kupát és elkezdték a 800-as JAGUAR szériagyártását. Visszapillantunk a múltba, hogy lássuk, mi történt ennyi idő alatt a nagymacskánkkal.
Véghelyi Ferenc, a Gyékényesi Mezőgazdasági Zrt. műszaki vezetője figyelembe veszi a gépek technikai paramétereit, de vásárlási döntéseiben főképp a bizalom vezérli, a márka, az eladó partner, az AXIÁL iránt. Ezért döntött legutóbb egy AXION 830 mellett.
Mindegy, hogy silózó, takarmányszállító kocsi vagy bálázó – aki fűszilázs betakarításkor a megfelelő rendszélességet akarja beállítani, fáradtság nélkül megteheti a CLAAS oldalrend-képzőivel.
Ideális esetben a terület alapján tervezett bálamennyiséggel kalkulálva döntik el a gazdák a bálázó vásárlást – nemcsak a típust, hanem a darabszámot is. Sok helyen egyetlen bálázó feladata az éves mennyiség elkészítése.
A CLAAS forgalma 3,889 milliárd euróra emelkedett (előző évben 3,761 milliárd euró), ezzel új rekordot ért el. Az adózás előtti eredménye 226 millió euró lett, ami szintén egy jelentős növekedés (ez a megelőző évben 184 millió euró volt).
Új CEBIS-terminállal, bővített modellkínálattal és opciós dőléskiegyenlítéssel indítja útjára a CLAAS a TUCANO újabb generációját, amely AUTO CROP FLOW terményáram-kontrolt, AUTO SLOPE ventilátor-fordulatszámállítást és 11 ezer literes magtartályt nyújt.
Egyre több hölgy a technikai és digitális szakmákban. Közel 40 matematikát, informatikát, természettudományt és technológiát tanuló diáklány látogatta a meg a CLAAS „Female Day“ (nők napja) rendezvényét Harsewinkelben.
CLAAS újdonságok és partnerriportok a legújabb Agritech magazinban, mely decembertől elérhető üzleteinkben vagy weboldalunkon. Lapozza fel és ismerje meg a véleményeket, a technikai megoldásokat, a szolgáltatásokat!
A CLAAS XERION traktorokra specializálódott szervizszerelő kollégáink egy hetes szakmai továbbképzésen vettek részt a CLAAS greffeni akadémiáján. Az oktatás keretein belül megismerkedtek a CLAAS XERION traktorcsalád legutóbbi fejlesztéseivel.
A tompa kések csökkentik a vágásminőséget, növelik az üzemanyagigényt. A CLAAS ORIGINAL speciális szerszámacélból készült kések a legjobb minőséget képviselik, kopásállók, hosszú élettartamúak, ritkán kell cserélni őket.
8 óra alatt 1111 tonna és 12 óra alatt 1620 tonna szemes kukorica betakarításával a Yorkville-i Steward Farms Partnership gazdaság egy CLAAS LEXION 760 TERRA TRAC kombájnnal rögtön két új Guiness-világrekordot is felállított.
Így, ősz végén, tél elején ideje a tavaszi munkákra, és az azokhoz szükséges gépekre is gondolni! A most figyelmükbe ajánlott traktorok már sok gazdaságban szolgálnak megbízhatóan. Lássuk hát a CLAAS ARION 400/500/600 családok tagjait!
A CLAAS CORIO CONSPEED kukorica adapter dőlt vagy akár jégkáros kukoricában is maximális teljesítményt nyújt.
Táborosi Jenő gazdálkodóval Sándorfalván találkoztunk – előzetesen megtudtam, hogy Jenő egy kicsit idősebb CLAAS kombájn elégedett tulajdonosa, csak az AXIÁL-tól vásárolja hozzá az alkatrészeket, és igen régóta kapcsolatban van a kollégáinkkal.
Gyermekének csakis a legjobbat szeretné? Ne keressen tovább, most Black Friday akciónk keretében kedvező áron hozzájuthat a CLAAS időtálló, minőségi, gyermekeknek szóló darabjaihoz.
A keskeny nyomtávú CLAAS NEXOS traktor mostantól rugózott, összkerék-meghajtású első híddal is rendelhető. A PROACTIV rugózás, amely mind a szántóföldön, mind a közúton megnöveli a vezetési kényelmet, a NEXOS VE, VL és F típusokhoz érhető el.
„A traktorok mocskosak, míg az autók és hajók, a legmodernebb motortechnológiáknak köszönhetően, egyre tisztábbak.” A dízelbotrány ellenére ez a klisé még soha nem volt ennyire elterjedt. Pedig mennyire más a valóság!