Egy vállalat magasabb rendű céljai: Manitou Csoport

Egy vállalat magasabb rendű céljai: Manitou Csoport

A mai cégvezetők magasabb rendű célok szerint irányítanak, ezek iránytűként szolgálnak az üzleti stratégia, a dolgozói elkötelezettség, az együttműködések során. Ráadásul azzal, hogy egy iparági problémán dolgoznak, üzleti növekedést is elérhetnek.

A Manitou Csoport egy innovatív munkát végző globális cég. A mezőgazdasági, anyagmozgató és építőipari gépeket gyártó vállalat az Egyesült Nemzetek Szervezete Fenntartható Fejlődési Céljaival (ENSZ SDG) összhangban három kulcsfontosságú prioritást tart szem előtt: az ifjúság fejlesztését, a környezetvédelmi felelősséget, a közösségépítést. A vállalat társadalmi felelősségvállalási (CSR) kezdeményezései e célokkal fonódnak össze.

 

 

A Manitou ezt a stratégiát a gyakorlatban is alkalmazza, például az „I Make America” (~Én készítem Amerikát) kampányhoz csatlakozva, „amely politika a gyári munkahelyeket, illetve Amerika gépgyártóit támogatja a globális versenyben.” Az „I Make America” rendezvény öt országból partnerek és csoportok koalícióját, valamint a wisconsini alkormányzót, a Szenátori Iroda, az ENSZ Globális Tanácsának, a Wisconsini Egyetem és a Manitou Csoport vezetőségének képviselőit hozta össze nemrégiben.

 

 

A rendezvényen sor került a Manitou „Elevation Frontiers” (~Magassági Határok) eredményhirdetésére is. Az „Elevation Frontiers” a világ különböző pontjain található egyetemeket szólította meg azért, hogy olyan innovatív megoldásokat dolgozzanak ki, amelyek javítják a Manitou fenntartható fejlődési céljait. Végül a verseny döntőjébe két egyetem (az ausztrál Sydney Macquarie Egyetem és a brit Nottingham Egyetem) MBA hallgatói kerültek be. Mindkét egyetem az elmúlt nyolc hónapban két valós kihíváson töprengett, a Notthingham Egyetem a Manitou gépek TCO-jának (teljes életút költség) csökkentésén dolgozott, míg a Macquarie Egyetem a logisztika és a szállítás gazdasági, a környezeti költségeinek csökkentésére fókuszált. A díjat a Nottingham Egyetem nyerte el, de a Manitou Csoport készen áll mindkét javaslat megvalósítására a fenntarthatósági kihívások megoldása érdekében.

A verseny egyébként nagyszerű példája annak, hogy egy vezető B2B vállalat szociális és környezetvédelmi kérdésekkel foglalkozik, ezzel új partnerségek felé nyit, erőteljes médiafigyelmet kap, és megoldja az ipar kihívásait a világ jobbá tételé érdekében.

 

Összeállította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser

Forrás és kép: Gehl, Forbes

 

Kapcsolódó cikkek:

 

Zéró kibocsátású konstrukciók (ZEC) a Manitou Csoportnál

 

A Manitou Csoport bevezette termékeinél az Oxygen megjelölést, hogy szemléltesse globális elképzeléseit az alacsony/zéró kibocsátású megoldások területén, illetve, hogy megfeleljen az alternatív energiák használatával kapcsolatos anyagkezelési igényeknek. >>

A Manitou Csoport megerősíti a NEOLINE támogatását

 

Egy március 26-án kiadott sajtóközleményben a Manitou Csoport bejelentette, hogy támogatja a NEOLINE vitorlás tengeri szállítmányozással kapcsolatos projektjét, aki innovatív megközelítésével csökkentheti a logisztika folyamatok káros környezeti hatásait. >>

Tovább bővült a Manitou társadalmi felelősségvállalási programja

 

„REDUCE” (jelentése „csökkentés”) projektet 2013-ban indította el a Manitou, hogy növelje a gépek termelékenységét és biztonságát, javítsa a gépkezelők életminőségét, mindezt a környezeti hatások csökkentése mellett. >>

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek