Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Rendben
Tudjon meg többet…
Kapcsolat

Tovább bővítjük pótkocsi választékunkat

2021. szeptember 13.
1 Perc
Az elmúlt években azt láttuk, hogy jelentős piaca van Magyarországon az olcsóbb árkategóriát képviselő szállító járműveknek, ezért úgy döntöttünk termékpalettánkra vesszük ezeket az eszközöket.

 

Megkerestük az AJG Kft-t és többszöri tárgyalást követően megegyeztünk szippantók értékesítésében, valamint az eddig legkedveltebbnek számító, 18 tonnás pótkocsik egyedi gyártásában.

Két modellel kezdjük 2021-ben az értékesítést. Az egyik 5,2 méter hosszú platóval és oldalfalosztó rakoncával, a másik 5 méteres oldalakkal rakonca nélkül készül. Mindkét kocsi rakfelülete 2,42 méter széles. Sokaknál követelmény az úgynevezett „raklap méretű” rakfelület.

 

 

Az oldalfalak 800 mm-es alappal és a hazai piacon szinte alapvető igényű 800 mm-es magasítással készülnek. Egyre többen jelezték, hogy közlekedés alkalmával a hatóság felteszi a kérdést, miért nincs a szállítmány letakarva. Ezt figyelembe véve, valamint a hirtelen érkező záporok által okozott károk kiküszöbölésére a kocsik tekerhető takaróponyvával és kezelő pódiummal ellátottak.

Sokan szeretnék kihasználni a magyar előírásokban maximált 40 tonna összgördülő tömeget, valamint a nagyobb teljesítmény kategóriát képviselő traktorokat. Ezért mindkét modell automata vonófejjel, hidraulika és légfék, valamint elektromos hátsó kivezetéssel szerelt. Ezáltal egy kisebb össztömegű pótkocsival kapcsolva meg tudunk felelni a közlekedésbiztonsági előírásoknak, nem lépjük túl a megengedett 40 tonnát.

 

 

Az alvázak tűzihorganyzott, illetve festett kivitelben készülnek. A futóműveket az ADR szállítja. A hátfalon természetesen lesz gabonakieresztő ablak, ahova felszerelhető a vetőgép feltöltő csiga vagy a szállító szalagra való ürítés is egyszerűen megoldható.

A biztonságos és üzembiztos szállítás érdekében 385-ös új gumikkal fogjuk szállítani ezeket az újabb pótkocsikat is.

Természetesen műszaki vizsgával adjuk át, a vevőnek csak a biztosítást kell megkötni.

 

További információt a pótkocsi modelljeinkről területileg illetékes gépértékesítő munkatársainktól kaphat!

 

Szöveg: Angeli Gyula, termékmenedzser

Kép: Kürti Ivett, marketingkommunikációs menedzser