Megkerestük az AJG Kft-t és többszöri tárgyalást követően megegyeztünk szippantók értékesítésében, valamint az eddig legkedveltebbnek számító, 18 tonnás pótkocsik egyedi gyártásában.
Két modellel kezdjük 2021-ben az értékesítést. Az egyik 5,2 méter hosszú platóval és oldalfalosztó rakoncával, a másik 5 méteres oldalakkal rakonca nélkül készül. Mindkét kocsi rakfelülete 2,42 méter széles. Sokaknál követelmény az úgynevezett „raklap méretű” rakfelület.
Az oldalfalak 800 mm-es alappal és a hazai piacon szinte alapvető igényű 800 mm-es magasítással készülnek. Egyre többen jelezték, hogy közlekedés alkalmával a hatóság felteszi a kérdést, miért nincs a szállítmány letakarva. Ezt figyelembe véve, valamint a hirtelen érkező záporok által okozott károk kiküszöbölésére a kocsik tekerhető takaróponyvával és kezelő pódiummal ellátottak.
Sokan szeretnék kihasználni a magyar előírásokban maximált 40 tonna összgördülő tömeget, valamint a nagyobb teljesítmény kategóriát képviselő traktorokat. Ezért mindkét modell automata vonófejjel, hidraulika és légfék, valamint elektromos hátsó kivezetéssel szerelt. Ezáltal egy kisebb össztömegű pótkocsival kapcsolva meg tudunk felelni a közlekedésbiztonsági előírásoknak, nem lépjük túl a megengedett 40 tonnát.
Az alvázak tűzihorganyzott, illetve festett kivitelben készülnek. A futóműveket az ADR szállítja. A hátfalon természetesen lesz gabonakieresztő ablak, ahova felszerelhető a vetőgép feltöltő csiga vagy a szállító szalagra való ürítés is egyszerűen megoldható.
A biztonságos és üzembiztos szállítás érdekében 385-ös új gumikkal fogjuk szállítani ezeket az újabb pótkocsikat is.
Természetesen műszaki vizsgával adjuk át, a vevőnek csak a biztosítást kell megkötni.
Szöveg: Angeli Gyula, termékmenedzser
Kép: Kürti Ivett, marketingkommunikációs menedzser