DeLaval InService All-Inclusive szervizmegállapodás

DeLaval InService All-Inclusive szervizmegállapodás

A cikkben a DeLaval InService™ All-Inclusive szolgáltatásról olvashat bővebben, melynek keretében elvégezhető a rutinszerű karbantartás, a tervezett szervizelés és a fogyóeszközök pótlása is.

Ha egy fejőgépen, csak akkor végzik el a szervizelési feladatokat, amikor már romlik a berendezés teljesítménye, az a nehezen megkeresett pénz pazarlása. A fejőgép ugyanis, mint minden nagyteljesítményű berendezés, rendszeres karbantartást, szervizelést és tisztítást igényel, a különböző fogyóanyagokat (olajokat, tejszűrőket, kehelygumikat) pedig rendszeresen cserélni kell annak érdekében, hogy az továbbra is az elvárt szinten teljesítsen.

 

Kutatások bizonyítják, hogy érdemes beruházni a rendszeres szervizbe. A különböző statisztikák mind ugyanazt mutatják: minden egyes szervizre és karbantartásra elköltött egy euró akár öt euró megtakarítást is jelenthet a későbbi költségeket illetően. Fairchild professzor, a Kansasi Állami Egyetem professzora ugyanilyen mértékű megtakarítást állapított meg az etetőberendezések karbantartási költségeit vizsgálva, és a fejőüzemekben általunk elvégzett kutatások is igazolják ezeket a megállapításokat.

 

A tehenek fejése például akár 15%-kal is tovább tarthat, ha a tőgybimbónál nem megfelelő a vákuum - derül ki az írországi Dairy Products Research Centre jelentéséből. Az ír kutatók azt is megállapították, hogy ha nem megfelelő a vákuum a tőgybimbóknál, az nemcsak a fejési időt növeli meg, hanem diszkomfort érzést vált ki a teheneknél. A DeLaval InService™ All-Inclusive szolgáltatás részeként beállítjuk a pulzációt és a vákuumot, valamint a tőgyegészség megőrzése érdekében a megfelelő időben cseréljük a kehelygumikat, ezzel biztosítva a nagy áteresztőképességet és a tehenek megfelelő közérzetét.

 

 

A szervizszolgáltatást minden telep egyedi igényeire szabjuk; nincs meglepetés, a termelő hosszú távon könnyen kalkulálhat vele. A megbízható működés mellett a napi fogyasztási cikkek (mosószerek, higiéniai kiegészítők, tejszűrők, kehelygumik, olajok stb.) miatt sem kell aggódni, hiszen ezeket a megállapodás szerint, rendszeresen szállítjuk. Fontos kiemelni, hogy minden DeLaval fogyóanyagot úgy fejlesztettünk, teszteltünk és ellenőriztünk, hogy azok a DeLaval berendezésekkel optimálisan működjenek, így is segítve, hogy a termelés kiszámítható és megbízható legyen.

 

A rendszeres és ütemezett karbantartást a DeLaval szakképzett szervizes kollégái végzik professzionális és - legtöbbször - egyedi eszközökkel. DeLaval VPR200 teljesítménymérő eszközt használnak például a fejőberendezés pontos kiértékeléséhez, kalibrálásához és beállításához. A DeLaval tesztjei megfelelnek a nemzetközi szabványoknak. A berendezések kiértékelésekor figyelembe vesszük az ajánlásokat (pl. ISO6690:2007), és gondoskodunk róla, hogy a berendezés hibátlanul és a nemzetközi szabványoknak megfelelően működjön. Az ISO szerinti méretezés és tesztek garantálják többek között a megfelelően működő vákuumot, valamint a rendszer veszteségeinek minimalizálását. A DeLaval szerviztechnikusok minden szükséges dokumentációt biztosítanak ahhoz, hogy a felhasználó nyugodtan és magabiztosan üzemeltethesse berendezését.

 

 

A DeLaval InService All-Inclusive program keretében végzett rendszeres karbantartással minden szervizelés a szükséges időpontban történik, megelőzendő a fejési rendszer teljesítményének visszaesését. Üzemzavarok, balesetek ennek ellenére is előfordulhatnak, a berendezések elromolhatnak - és amikor tehenek fejéséről van szó, sürgős segítségre van szükség. Ezért hoztuk létre a világ egyik legnagyobb szervizhálózatát. Több mint 3000 képzett DeLaval szerviztechnikus dolgozik több mint 100 országban, így a segítség mindig kéznél van, a nap 24 órájában, az év 365 napján. A technikusok több mint 30.000 különböző alkatrészhez férnek hozzá közvetlenül. Ez azt jelenti, hogy egy DeLaval szerviztechnikus a bejelentéstől számított két-három órán belül a megfelelő alkatrésszel megérkezhet a tejtermelő telepre. Eredeti alkatrészeket használunk, így háromszoros garanciát nyújtunk: először is, minden alkatrész engedélyezett az élelmiszeriparban való használatra; másodszor, az alkatrészek még nehéz körülmények között is működőképesek; harmadszor, az alkatrészeket úgy terveztük, hogy egy adott berendezésben, egy adott funkciót töltsenek be.

 

A rendszeres és ütemezett karbantartás olyan beruházás, mellyel pénzt lehet megtakarítani és segít abban, hogy a fejési rendszer mindig optimális teljesítményt nyújtson. A DeLaval InService™ All-Inclusive szolgáltatással elvégezzük a rutinszerű karbantartást, a tervezett szervizelést és a fogyóeszközök pótlását - mindezt kedvezményes áron, mely kedvezmény nemcsak az alkatrészekre vonatkozik. Bővebb információért keresse kizárólagos területi képviseleteinket!

 

Forrás, kép: DeLaval

Elérhető

Kapcsolódó cikkek