Kapcsolat
A ciklus egyik legnagyobb fejlesztése: Szolnok

A ciklus egyik legnagyobb fejlesztése: Szolnok

2010-es nagy telephelyfejlesztési programban zömmel teljesen új beruházásként épültek új telephelyek. Ezúttal tavaly elkezdődött újabb nagy volumenű fejlesztések elsősorban a korszerűsítést és a kapacitás bővítést szolgálják.

A mostani ütemben a szolnoki egység is új szervizcsarnokkal bővül.
 


 

Szolnok esetében amolyan születésnapi ajándékról is beszélhetünk, hiszen kereken 30 éve, 1993-ban létesült a telephely, egészen pontosan az országban harmadik vidékiként. Ennek apropóján az egyik régi motoros kollégát, a helyi ügyfélkapcsolati vezetőt, Csányi Karcsit kérdeztük.

Különleges születésnapi ajándék lesz, hiszen idén 30 éve, hogy megnyílt a szolnoki telephely. Ha nem is a kezdetek óta, hiszen 2000-ben kerültél a céghez, milyen változásokat emelnél ki? Milyen volt az „AXIÁL-os élet” a 2000-es évek elején és milyen most?

A CLAAS márkával együtt érkeztem én is a céghez, mint szerelő. A 2000-es évek eleje nagyon más volt, akkor még egy kis létszámú, családias csapatba kerültem. Gondoljunk csak bele, nem 19 telephely volt, Bajával együtt csupán négy! Kis túlzással az egész cégnél kb. annyian dolgoztak, mint amennyien mi most Szolnokon.  A családias csapat és hangulat megmaradt, azonban a létszámban, a kiszolgált gépek számában ugrásszerű a növekedés. Folyamatosan igyekszünk előre haladni, megfelelni a vevői elvárásoknak. Azt hiszem az „AXIÁL-os filozófia” változatlan maradt azóta is: a lehetetlent azonnal megoldjuk, de a csodára kicsit várni kell.
 


 

Komfort, felszereltség és egyebek tekintetében a mostani telephely is már más, mint a 30 évvel ezelőtti. A fejlesztésnek köszönhetően pedig még több újdonság kerül beépítésre pl. napelem, épület távfelügyeleti rendszer, stb. Milyen volt a régi műhely?

Kezdetben egy nagyon kicsi, maximum 2 gép javítására alkalmas műhelyben dolgoztunk. Hatalmas előrelépés volt már az is, amikor a cég bérelt egy nagyobb műhelyt. Ezzel se lehettünk azért maradéktalanul elégedettek, mert itt meg az infrastruktúra hiányzott. Az új telephely hatalmas változás volt már mindenféle tekintetben: új telephely, új műhely, ráadásul fűtött! Szakmailag, műszakilag egy minden igényt kielégítő létesítményt vehettünk birtokba 2014-ben, hiszen minden célszerszám rendelkezésünkre állt, és egy 5 tonnás híddaru is segítette a munkánkat.
 


 

Az új infrastruktúra mennyire könnyíti majd meg a munkátokat? Mely fejlesztésnek örültök leginkább?

A legfontosabb és leglényegesebb dolog számunkra, hogy az új műhellyel együtt már 18 álláson tudunk dolgozni! Ez hatalmas előrelépés, ha a 2 gépes kezdetre gondolunk. A gyakorlatban a szerelők megbontják a javítani való gépet, majd összeírják az alkatrészeket. Mivel több álláson tudunk majd dolgozni, így a következő gép javításához is hozzá tudunk fogni, ezzel csökkentve az várakozási időket, és ezzel növelve kollégáink hatékonyságát. A nagyobb kapacitás a munkaszervezést is megkönnyíti, sokkal több lehetőséget, szabadságot biztosít az egyes javítások ütemezésénél, a gépek rangsorolásánál. Ügyfélkapcsolati vezetőként továbbra is az a célom, hogy egy jó hangulatú csapat dolgozzon itt Szolnokon az AXIÁL kötelékében, hiszen ez az alapja a jó munkának. Tervezzük a szerelők létszámát is bővíteni, és több fiatalt bevonni a szolnoki csapatban. A munkától nem félünk, attól félünk, ha nincs munka, de szerencsére munka pedig mindig van!
 

 

Szöveg: Ruzsicsné Krascsenics Nelli, marketingmenedzser, AXIÁL Kft.

Elérhető

Kapcsolódó cikkek