Az elismerést az AGRITECH Summit 2024 konferencia keretein belül adták át a szervezet ügyvezetői Dieter Dänzer és Ilja K. T. Führer az AXIÁL Kft. képviselőinek, Harsányi Zsolt tulajdonos-ügyvezetőnek, Harsányi Virág stratégiai és fejlesztési igazgatónak, valamint Koszorus Gábor alkatrész-üzletág igazgatónak és Kresz Gábor cégcsoport referensnek.
Az iparági kereskedelmi díjat a német szervezet 2020-ban alapította, a szakma pedig már most is a mezőgazdasági-, építőipari- és kommunális gépek értékesítésének megkülönböztető minőségi védjegyeként ismeri el. Az elnyert díj útmutatóként és motivációs ösztönzőként szolgál az ügyfelek, a vezetők, az alkalmazottak és a jövőbeli kiemelkedő teljesítményt nyújtó cégek számára.
Az idei évben első alkalommal nemzetközi mezőny nevezett, mi több, a díj történetében először, nemzetközi díjazottként az AXIÁL Kft. vehette át az elismerést a gépkereskedelem és a szervizszolgáltatások terén nyújtott világszínvonalú teljesítményük elismeréseként.
„A TOP RETAIL 2025” díj nemcsak elismerés, hanem iparági tanúsítvány is, mely által az AXIÁL Kft. az általa nyújtott színvonalas gépértékesítésével ill. a kapcsolódó szolgáltatása révén bekerült az európai mezőgazdasági gépkereskedők legjobbjai közé” – emelte ki Kresz Gábor.
Az iparági értékesítésért és vevőszolgálatért járó díj győzteseit független, tudományosan megalapozott eljárás alapján határozzák meg. A díjra pályázó kereskedők online teljesítményértékelésen alapuló felmérésen és az azt követő auditáláson esnek át. A NITT egyfajta vállalati diagnózist állít fel, mely lényegében olyan, mint egy egészségügyi állapotfelmérés vállalatok számára. A közel 200 megválaszolandó kérdéssel feltérképezték az Axiál Kft. jelenlegi állapotát, átfogó képet adtak az értékesítés és a szerviz teljesítményének minden aspektusáról, valamint a jövőbeni további javuláshoz vezető járható utakat és intézkedéseket is meghatároztak számunkra.
„Két értékelési csoport alakult meg az AXIÁL-nál, egyenként tizenöt fős létszámmal. A projektben az AXIÁL lehető legváltozatosabb területeiről érkezett kollégák vettek részt, a termékmenedzserektől az üzletkötőkön át, a legkülönfélébb üzletágak vezetőit is beleértve mind-mind szerepet vállaltak a vállalat minden területét érintő felmérésben és az azt záró auditáláson” – fogalmazott Kresz Gábor.
A NITT valamennyi értékelése az értékesítés és a szolgáltatás fontosságára összpontosít, amely ma már magában foglalja az „All Around View” és a „Fenntarthatósági ellenőrzés” elemzését is. A TOP RETAIL - Mezőgazdasági Gépkereskedő 2025” győzteseként ez az elismerés tanúsítja, hogy az AXIÁL munkatársai a jelenlegi helyzet elemzésének köszönhetően tudják, hogyan lehet a jövőben egy lépéssel mindenki más előtt járni – jelentette ki Kresz Gábor.
„Új mérce a mezőgazdasági gépek vevőszolgálata terén” -így jelentették be a díjátadón azt, hogy az Axiál új követendő mércét állított fel az iparágban a több évtizedes szolgáltatás- és vevőközpontú tevékenysége eredményeként. Az AXIÁL Kft. nemcsak mezőgazdasági gépkereskedőként ért el kimagasló eredményt, hiszen kiemelkedő ügyfélkezelése és vevőszolgálatának ügyfélközpontúságának köszönhetően egyúttal a „NITT Aftersales Excellence Award 2025” díjat is átvehette a német szakmai szervezettől. Ez a díj kifejezetten az Axiál Kft vevőszolgálatán (alkatrész- és szerviz üzletágakban) dolgozó több mint 600 kolléga lelkiismeretes munkáját ismeri el, akik évente több mint 300000 különféle alkatrész gazdákhoz való eljuttatásáról gondoskodnak illetve ezek beszerelését végzik.
„Mi kereskedők szeretünk győzni! Ismerjük ezt az érzést a mindennapjainkból, amikor elnyerjük a partnereink bizalmát és tőlünk vásárolnak meg egy gépet vagy igénybe veszik a szolgáltatásainkat. Ezért is örülünk és büszkék vagyunk, hogy TOP RETAIL 2025 megmérettetésen nem csak részt vehettünk, de meg is nyertük azt. Tisztában vagyunk vele, hogy a jelenlegi helyzet kíméletlen, őszinte vizsgálata a jövőbeli intézkedések kiindulópontja. A rendkívül értékes felismerések, azonnali és mérhető változtatásokra vonatkozó ötleteket és feladatokat határoztak meg számunkra” – fogalmazott Kresz Gábor.
Ezúton is köszönjük az elismerést a nemzetközi szakértői csapatnak, hogy az AXIÁL működését európai szinten is kiemelkedőnek és a „TOP RETAIL” és a „NITT Aftersales Excellence” díjra méltónak ítélték!
Köszönjük szépen Kollégáink munkáját, akik rendkívüli teljesítményükkel megalapozták cégünk sikerét!
Szöveg: Petrity Rebeka, Junior marketingmenedzser
Fotó: NITT