Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
2018-07-17 16:11:16

Landini találkozó a digitalizáció jegyében

Július 10-11-én importőri meetingre került sor a Landinit gyártó Argo Tractors fabbricoi főhadiszállásán. Ez az év nagyon sok újdonságot hoz a traktorgyártó termékválasztékában és háttérszolgáltatásában egyaránt.

Az Európa több országából érkezett, 40 fős forgalmazói csapat elsőként Mario Scapin export és after sales igazgató előadását hallhatta, melyben elhangzott, hogy a gyártó 130 országban van jelen a világon 2500 értékesítővel. Jelenleg 1650 fő munkaerő dolgozik a traktorok előállításán és biztosítja a háttérszolgáltatásokat. Gyártási kapacitásuk több mint 100 erőgép naponta.

 

 

A program a traktorújdonságok prezentációival folytatódott a gépcsaládok termékmenedzsereinek előadásában. Ezekből volt bőven, hiszen a 2018. január 1-től életbe lépő, a traktorokat és gyártóikat érintő uniós szabályozás (Tractor Mother Regulation – TMR) a Landinit is arra késztette, hogy számos technikai fejlesztéssel a korábbi szériáit átalakítsa vagy teljesen újakat dobjon piacra.

 

A színvonalas előadásokat követően lehetőség nyílt az elhangzottakat a gyakorlatban is kipróbálni a logisztikai központ területén kialakított tesztpályán, ahol minden új típusba beülhettek és róhatták a köröket, valamint konzultálhattak a gyár szakembereivel a jelenlévők.

 

 

A második nap fő témája a digitalizáció az értékesítésben és az eladás utáni szolgáltatásokban, mely az Argo Tractors 4.0 nevet kapta. A Landini a jövőben nagyobb hangsúlyt fektet a digitális, illetve online megjelenésekre és elérhetőségekre. Ez az irány azért is indokolt, mert az ügyfelek nagy része már ezt az utat választja és a tendencia tovább növekszik, valamint költséghatékonyabb is mint a papír alapú rendszerek.

Csak néhány fejlesztés és újdonág e témában: új traktorkonfigurátor, mely számos kiegészítőjével tökéletes információbázis az érékesítés és a rendelések során, Landini Fleet Management – flottakövető rendszer, CRM – ügyfélkezelő rendszer, mely Landini által ajánlott változata nagy segítség azon értékesítők számára, akik méreteik miatt nem rendelkeznek saját rendszerrel. Persze említést érdemel az e-Parts elektronikus alkatrészkatalógus, melyben a legkülönfélébb Landini típusok alkatrészei találhatók meg, és ennek segítségével akár online rendelések is megvalósíthatók.

 

 

A sok fejlesztés és új típus nagy terhet ró a háttérrészlegekre is, akik gőzerővel azon dolgoznak, hogy megfelelő időben rendelkezésre álljanak a szükséges technikai anyagok és pótalkatrészek. A szerviztanfolyamok megfelelő szintű és számú tartása érdekében bővült a trénerek száma is.

Alkatrész fronton is történtek fejlesztések: 8 robotizált alkatrészkezelő egység került újonnan beállításra. Többek között ennek is köszönhető, hogy a megrendelt alkatrészek kiszállítása még gyorsabb lett.

 

Szöveg: Sebesi István, termékmenedzser

Forrás és kép: Landini