Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Rendben
Tudjon meg többet…
Kapcsolat

Eima kiállítás 20/21

2020. november 06.
3 Perc
Az Argo Tractors megerősítette a részvételét a 2021-es Eima kiállításon. Az újításokat először online, 2020. november 11. és 15. között, az „Eima Digital Preview” platformon prezentálják, majd fizikailag a bolognai vásárkerületben is, ahol az esemény 2021

Az Argo Tractors bemutatja a termék - és a technológiai innovációit, bevonva a konzultációba kereskedőket, partnereket, beszállítókat. A digitális platform segítségével mindez globális szinten is elérhetővé válik a közönség előtt.

 

Landini 7 V-Shift – egy új korszak

A Landini megújuló modellje, a 7-es széria fokozatmentes váltóval szerelt, a 200 és 240 lóerős teljesítménytartományt lefedő modellek zászlóshajója, mely az „Év Traktora 2021” termékversenyen a győzelemre pályázik, különleges figyelmet kap a virtuális kiállításon.

Erőforrásként továbbra is a megbízható, hathengeres, 6,7 literes (NEF 67) F.P.T. gyártmányú motort használják továbbra is, melynek károsanyag-kibocsátását a legújabb HI-eSCR2 technológia csökkenti. Lényege, hogy a kipufogógáz utókezelésből teljes egészében kiveszik a részecskeszűrőt (DPF), így nem csökken a motor teljesítménye. Az égéstermék tisztítása dízel oxidációs katalizátorral kezdődik (DOC), majd az SCRoF egység folytatja, a kormot oxidálva és a nitrogénoxidokat semlegesítve. A folyamat végén az úgynevezett CUC katalizátor közömbösíti a maradék ammóniát.

A 7-es széria megfelel a legújabb Stage V-ös emissziós normáknak, tartalmazza az előd modell legjobb vonásait és ötvözi azokat innovatív új megoldásokkal. Ezek között van az öntöttvas alváz, amely az erőforrásnak ad otthont. Ez a megoldás, növel a hajtómű szilárdságát, csökkenti a rezgéseket, kényelmesebbé téve az egésznapos munkavégzést, a súlyeloszlást javítva a tapadást és a manőverezhetőséget pozitívan befolyásolja.

Rendelkezésre áll egy motorfékpedál, amely a motorfékrendszert működteti, ez a turbófeltöltő elektronikus fojtószelepének segítségével lehetővé teszi a kezelő számára a fékezési nyomaték növelését a motorfék aktiválásával kímélve traktor üzemi fékjeit.

A zárt központú hidraulika rendszer egy 123 liter/perc (opcionálisan 160 liter/perc) kapacitású axiáldugattyús LS pumpát kapott, mindig a szükséges mennyiségű olajat szállítja a munkaeszköz felé. Itt már elektromosan vezérelhetők a kihelyezett szelepek, amelyek száma akár nyolc lehet.

 

 

Új stílusok

A károsanyag-kibocsátás szigorítására irányuló jogszabályok, új stílus és dizájn bevezetéséhez vezetett. Ez utóbbi területen az egyik legkézenfekvőbb termékfejlesztés a 360 fokos bevilágítási szög, amelyet 20 LED fényszóró garantál, ebből 12-t a tetőn helyeztek el, amely szintén új dizájnnal rendelkezik - tökéletes Landini stílusban.

Kiváló minőségű anyagok, magas szintű ergonómia, a részletekre való odafigyelés, a tágas és rendkívül kényelmes vezetőfülke egyaránt garantálja, hogy a Landini 7-es sorozatú V-Shift könnyű kezelhetőséget, kiemelkedő teljesítményt és termelékenységet, rendkívüli kényelmet és egyszerűbb karbantartást nyújt: a gép reagál az ügyfelek igényeire.

 

Középpontban a komfort

A 7-es sorozathoz elérhető továbbfejlesztett „Landini Semi-Active” fülke felfüggesztés, amelyet egy olyan vezérlőegység kezel, ami képes megváltoztatni a lengéscsillapítók reakciókészségét és fenntartani a magas szintű kényelmet minden körülmények között.

A vezetési kényelem érdekében, akár úton, akár terepen, a biztonságot maximálisan a szem előtt tartva, a 7-es sorozat a kategóriájában a legjobb független elsőtengely-függesztőrendszerrel rendelkezik, 100% -os elektrohidraulikus reteszeléssel, automatikus 4WD-vel, differenciálzárral és automatikus szintezéssel.

Bemutatásra kerül többek között a PSM - Precision Steering Management rendszer, mely kiváló teljesítményt garantál azokban az alkalmazásokban, ahol a pontosság és a pontosság elengedhetetlen. Az „ADS2 - Advanced Driving System2” intelligens elektronikus vezetési rendszer, amelynek célja a vezetési élmény fokozása és a termelékenység növelése. Rendkívül kényelmes kormányzással, aktív kormánykerék-forgatónyomatékkal.

 

 

Egyszerű optimalizálás

A traktor tapadásának és tapadásának növelése érdekében bevezetett másik újítás a „Landini EazyGrip”, amelyet az ISObus segítségével integráltak a DSM monitorba. Ez a funkció lehetővé teszi a gumiabroncsok nyomásának beállítását a tökéletes tapadáshoz terepen és közúti szállításhoz egyaránt. Az „EazyGrip” optimalizálja a gumiabroncs nyomát, növeli a tapadást és a hatékonyságot, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, és a talajtömörödést, javítja a gumiabroncs kopását és élettartamát, valamint a biztonságot és a vezethetőséget az úton.

A „MyLights” menünek köszönhetően minden helyzetben be lehet programozni a munkalámpákat a tökéletes láthatóság érdekében. A 7-es széria vezérlői még nagyobb konfigurációs szabadságot garantálnak az új „MyFunctions” menü révén, amely lehetővé tesz 5 funkció beprogramozását és gyors elérését.

A Landini új 7-es szériáját a kényelem, a szemet gyönyörködtető új stílus és a technológiai innováció jellemzi, szem előtt tartva a felhasználóbarát kezelést és a hatékonyságot. Az olasz gyártó célja az új szériával az értékállóság növelése, így hosszabb ideig hatékonyan szolgája új gazdáját a traktor.

 

Bővebb információért látogassanak el a november 11-én kezdődő digitális kiállítás netes felületére, a következő linken ez elérhető: https://www.eima.it/en/index.php

 

Fordította: Somogyi Ákos, termékmenedzser

Forrás és kép: Landini