Bővíteni akar a Landini

Bővíteni akar a Landini

Egymilliárd eurós forgalmat szeretne elérni az olasz, a Landini márkát is forgalmazó Argo Tractors öt éven belül. A terv megvalósítását és jelenlegi bevételeinek megduplázását abban látja, hogy bővíti kereskedelmi hálózatát.

Az Argo elsősorban kereskedelmi hálózatának bővítésében látja a megoldást, amely éves forgalmának egymilliárd euróra emeléséhez szükséges. A cég 2017-ben több mint 22 ezer traktort értékesített, így érte el az 500 millió eurós bevételt. „Azt hiszem, nem rossz egy kis családi vállalkozástól, ráadásul a teljes összeg kizárólag erőgépek eladásából származik” – mondta Alberto Morra, az Argo Tractors menedzsmentjének tagja.

 

 

Szavai arra is utalhatnának, hogy az olasz cég a jövőben szélesíteni kívánja termékportfólióját, ám a bejelentés helyszínéül szolgáló nemzetközi sajtókonferencián ezt nem említették. A tervek között szerepel viszont a traktorkínálat további erősítése, valamint a külföldi jelenlét növelése, különösen a rengeteg potenciált rejtő orosz és kínai piacokon.

Fontos lépés, hogy Indiában a közelmúltban kötöttek stratégiai megállapodást az International Tractors Ltd (ITL) vállalattal. Az olaszok kiemelt célpontnak tartják Dél-Afrikát is, a johannesburgi leányvállalatot a fekete kontinens meghódításához szükséges első lépcsőfoknak szánják.

Az Argo jelenleg az éves bevételei 5,5 százalékát fordítja kutatás-fejlesztésre. Készen állnak ennek további növelésére, hiszen az a céljuk, hogy a traktorkínálatot az alsó és felső teljesítménytartományok felé is jelentősen kibővítsék.

 

Kép: Landini

Forrás: agrarunio.hu

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek