Kapcsolat

AXIÁL webshop az 5000. megrendelést leadó szemszögéből

Korábban már beszámoltunk arról, hogy a FEBAGRO Zrt. részéről Vlasics Attila műszaki vezető volt a szerencsés 5000. webshopos megrendelést leadó vásárló, akit a Zrt. felsőszentiváni központjában kerestünk fel egy interjúért.

AXIÁL: Elsőként engedje meg, hogy gratuláljunk a leadott megrendeléshez! Meglepte, hogy az Ön rendelése lett az 5000.

VA: Igen, természetesen meglepődtem. Annál inkább, mert a játék felhívás korábban elkerülte a figyelmem. A dolog érdekessége hogy, azon a napon korábban már leadtam egy megrendelést a webshopon keresztül, de kis idő múlva hívott a kollégám, hogy hiányzik még néhány szervizanyag a műhelybe és tudnék-e még rendelni. Mivel úgy is a számítógép előtt ültem és még be is voltam jelentkezve, gondoltam gyorsan leadom a kért anyagok megrendelését. Így végül ez, a második megrendelésem lett az 5000.

 

AXIÁL: Rendszeresen rendel az AXIÁL webshopján keresztül, vagy netalán ezek voltak az első próbálkozások? 

VA: A webshop indulása óta rendszeres vásárlója vagyok az AXIÁL Kft-nek, ebben a formában is. Általában heti-kétheti rendszerességgel adok le megrendelést a weben keresztül, regisztrált felhasználóként. 

 

AXIÁL: Általában milyen tételeket rendel? Elégedett a kereséssel? Mennyire bonyolult rendelést leadni? Milyen kiszállítási módot részesít előnyben?

VA: Eddig legtöbbször általános műhely rezsi-, és szervizanyagot rendeltem a felületen. Az utóbbi időben már egy-egy konkrét alkatrész megkeresése sem okoz nehézséget. A napokban például nagyon kellemes meglepetésként ért, amikor egy kb. 15 tételből álló RK-2-es fűkasza alkatrészeit is minden gond nélkül, hiánytalanul megtaláltam a kereső segítségével.

A keresés a kezdetek óta nagyon sokat fejlődött, használata könnyebbé vált. Nagy segítséget jelent, hogy az új kereső a korábbiakkal ellentétben már nem csak egy konkrét szó megadásával működik, hanem egyezőség esetén részben beírt szótöredék alapján is megjeleníti a lehetséges találatokat. Szintén jelentős előrelépésnek nevezném, hogy egyre több termék mellett található fotó is, így segítve a vizuális beazonosítást.

A rendelés leadása roppant egyszerű, a bejelentkezéshez szükséges SMS-kód villámgyorsam megérkezik, ezt követően a program lépésről lépésre végigvezeti a vevőt a folyamaton. Gyakorlatilag a keresett alkatrész típusát és a szükséges darabszámot kell a vevőnek megadnia. A megrendelés folyamán esetlegesen felmerülő hiba esetén jelzi a hiányosságot, a javításig nem engedi tovább a vevőt. 

A megrendelt árukat az esetek többségében bolti átvétettel szoktam kérni. Néhány esetben vettem már igénybe a cég által biztosított kiszállítási lehetőséget is. A csomagküldés az egyetlen átvételi mód, amit eddig még nem próbáltunk ki. 

 

AXIÁL: Általánosságban mennyire elégedett az axiálos webes rendelési lehetőséggel, mint szolgáltatással? 

VA: A webshop nagyon jól működik, egyre több az ilyen formán elérhető áru a kínálatban. Amelyik alkatrészt esetlegesen nem sikerül megtalálnom a felületen, annak adatait a megjegyzés rovatban szoktam feltüntetni és az AXIÁL Kft. munkatársai így be tudják azonosítani, hogy mire lenne még szükségünk. A bajai központ közelsége miatt munkám során nagy segítséget jelent, hogy a webes felületen leadott megrendelésemet az üzlet dolgozói sokszor összekészítik, és mire személyesen odaérek, nekem már csak át kell vennem az alkatrészeket és a számlát/szállítólevelet. Ezzel sok időt spórolnak nekem. 

 

AXIÁL: Egyre több termék érhető el webes rendelésen keresztül ezt Ön is kiemelte. Véleménye szerint az AXIÁL webes rendszere – összehasonlítva más webes rendelési lehetőségekkel – milyen szolgáltatást nyújt?

VA: Úgy látom, hogy a rendszer folyamatosan fejlődik, tapasztalatom szerint egyre több és több az ily módon is elérhető alkatrész, ami nagyon jó dolog szerintem. Számomra a másik nagyon fontos tényező a program mögötti emberközpontúság, hogy nem „robotok” végzik folyamatot. Itt arra gondolok, hogy ha egy alkatrészt illetően nem vagyok százszázalékosan biztos a dolgomban, akkor felveszem a megrendelőre, és a megjegyzés rovatban körül tudom írni pontosabban, amit keresek, már jó pár esetben volt, hogy a webshop munkatársai ez alapján javították a téves rendelésemet. 

Hogy milyen az AXIÁL webshopja más kereskedő hasonló rendelési lehetőségével összehasonlítva?! Hát erre tényleg nem tudok konkrétan válaszolni, mert más webáruházat nem szoktam használni. Talán, még ha a pizzériából rendelek pizzát, de az mégiscsak teljesen más, ott tudja az ember, hogy egy magyaros, vagy egy hawaii, netalán egy csípős mexikóit fogyasztana el szívesen.

Köszönöm szépen az ajándékcsomagot és további, sok sikert, erőt, kitartást és még sok 5000 elégedett webes vásárlót kívánok az AXIÁL Kft-nek. 

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek