A Fendt marketingkampányai „German Brand Award 2020” elismeréseket nyertek

A Fendt marketingkampányai „German Brand Award 2020” elismeréseket nyertek

Közel 1200 nevezés érkezett a „German Brand Award 2020”-ra, melynek keretében az „It’s Fendt” és a „Fendt 900 Vario – Ready for more” is díjat kapott. A kampányokat a Fendt a müncheni Shot One marketingkommunikációs ügynökséggel közösen hozta létre.

Az „It’s Fendt” új márkaszlogen kampány mintegy 11 vállalat közül nyerte meg a „Kiválóság a márkastratégiában és márkastratégia létrehozása” kategória díját. A „Kiválóság a márkastratégiában és márkakommunikáció létrehozása” kategóriában pedig mintegy 41 vállalat közül a „Fendt 900 Vario – Ready for more” kampány kapta meg a kategóriadíjat.

A „German Brand Award”-ot, azaz a Német Márka Díjat immáron ötödik alkalommal osztják ki a vállalatok között a kiemelkedő márkamenedzsmentért. A díjakat a következő kategóriákban kaphatják meg a cégek: „Kiválóság a márkaépítésben”, „Ipari kiválóság a márkaépítésben”, „Kiválóság a márkastratégiában, menedzsment és alkotás”.

 

 

„A márka sikerének és arculatának megőrzése érdekében a nemzeti és a nemzetközi piacon a célcsoportorientált marketing nagyon fontos. Ezért nagyon örülünk, hogy két díjat is kaptunk” – mondta Roland Schmidt, a Fendt Marketing alelnöke. „Ez egy külső megerősítés, hogy termékeinkkel és kommunikációnkkal kiváló minőséget szállítunk. Például a Fendt 900 Vario iránti óriási kereslet, amely a piacra dobása óta folyamatos, azt mutatja, hogy a kampányok működnek. Egy jó kampány még inkább támogatja a kiemelkedő terméket.”

 

 

A „Fendt 900 Vario – Ready for more” a Fendt 900 Vario új generációjához kapcsolódó kampány megalkotására a Shot one ügynökséggel együttműködve került sor. „Ready for more”, azaz a magyarul „Többre képes” szöveg alatt a gép új műszaki tulajdonságait mutatták be a nagyközönségnek. Ezek felkeltik az ügyfelek érdeklődését, és rávilágítottak a gép hozzáadott értékére a közösségi médiában és a klasszikus kommunikációs médiában, fotó, film és szöveg kombinációjának felhasználásával.

 

 

A Fendt vállalati történelme alatt először változtatta meg szlogenjét, az „It’s Fendt. Because we understand agriculture.” (szerk. magyarul: Ez Fendt. Mert mi értjük a mezőgazdaságot.) szöveggel. Ez azt is jelöli, hogy a 90 éves múltra visszatekintő tradicionális társaságról egy globálisan aktív, de a gyökereihez ragaszkodó társaságra váltottak. Ebben a nemzetközi kampányban a Fendt bemutatta az új márkát az összes piacon. A kampányt a Shot one ügynökséggel együttműködve dolgozták ki márkakommunikáció céljából.

A Német Márka Díj pályázat a Német Márka Intézet versenye, amelyet a Német Tervezési Tanács és a GMK Brand Consulting kezdeményezett. A díjakat általában a Német Márkakongresszuson adják át, ahol a vállalatok ötleteket is cserélhetnek egymással. A Német Márka Intézetet több mint 60 évvel ezelőtt alapították a Bundestag (szerk. parlament alsó háza) kérésére.

 

Forrás és kép: Fendt

Fordította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek