72 órás társadalmi elkötelezettség

72 órás társadalmi elkötelezettség

A Német Katolikus Ifjúság május 23-26. között játszótereket, bogárhoteleket épített, közben különböző kultúrákat hozott össze, akik mind zöld pólóba öltöztek, melyet a Fendt és a marktoberdorfi Rotary Club támogatott.

A kampány országszerte május 23-án, csütörtök 17:07 perckor indult és 72 órával később, május 26-án, vasárnap 17:05 perckor ért véget. „Küldött a mennyből” szlogen alatt Kaufbeuren és Ostallgäu járásokból összesen 680 fiatal vett részt 28 különböző társadalmi és ökológiai projektben. Marktoberdorfban többek között játszótérépítésben vettek részt, illetve délután az idősekről gondoskodtak a Neuschwanstein kastély közelében található Forggenseeben. Kaufbeurenben az eritreai fiatalok rendezvényt szerveztek, ahol a német közösség kulturális eszmecserét folytathatott, egy másik csoport rovarszállásokat épített, egy harmadik pedig virágágyásokat ültetett a méhek számára. A 72 órás kampányon résztvevő önkéntesen számos felekezetből, szervezetből pl. a Vöröskereszttől vagy a Fiatal Tűzoltóktól érkeztek.

 

 

Remek látni, hogy ennyi fiatal jött. 2013-ban már 225 résztvevőnk volt 12 csoportban és ebben az évben februárban már 600 embert regisztráltunk” -mondta örömmel Christian Lieb, a kaufbeureni katolikus ifjúság képviselője. Mindenki, aki részt vett, kapott egy világos zöld pólót, amelyet a Fendt és a marktoberdorfi Rotary Club szponzorált. „A 72 órás kampány fantasztikus projekt, hiszen több száz fiatal társadalmi és ökológiai projektekben működik közre, amellyel erőteljes üzenetet küldenek” - mondta Sepp Nuscheler, a Fendt PR igazgatója és a marktoberdorfi Rotary Club alelnöke, aki Peter-Josef Paffen, az AGCO/Fendt igazgatótanácsának elnöke nevében adta a pólókat.

 

Fordította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser

Forrás és kép: Fendt

 

 

Egy tradicionális értékekkel rendelkező márka egy történelemben gazdag versenyen

 

A Hamburg Derbyt Klein Flottbekben, Hamburg egyik kerületében rendezték meg május 29. és június 2. között. A 90. évfordulóját ünneplő eseményen 30 ország küzdött egy 1,5 millió eurós nyereményalapért, amit a győztesek között osztanak szét 45 kategóriában. >>

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek