A németországi Bielefeld-ben megrendezett kétnapos rendezvény programjának részeként kollégáink számtalan szakmai témájú előadást hallgattak meg, amelyek az After Sales tevékenységek potenciális fejlesztéseit és jövőbeli céljait járták körül. Az esemény kiváló alkalmat biztosított a résztvevők számára, hogy megosszák az aftersales tevékenységgel kapcsolatos tapasztalataikat és ötleteiket, valamint új, nemzetközi kapcsolatokat építsenek ki a közel 42 országból érkező, nemzetközi szakmai csapattal.
Az referátumok során a CLAAS bemutatta az ellátási folyamatok teljes szortimentjének újításait, illetve termékcsoportjai bővülését, melyek által a változatos vevői rétegek igényei mind-mind kiszolgálhatók.
Mindezt értékesítési és vevőszegmentálási tematikai előadások követték: többek közt porondra kerültek a PREMIUM LINE termékcsalád alkatrészei és a rájuk jellemző rendkívüli kopásállóság és növelt éllettartam, ugyanakkor az ORIGINAL OE serial parts általános eredeti alkatrészek termékkörével kapcsolatos tájékoztatás is. Az elhangzott prezentációkban kiemelték a CLAAS SILVER LINE kínálatát, melyet az AXIÁL Kft. sikeresen értékesít Magyarországon, árfekvésben igazodva az idősebb, kisebb igénybevételű gépek tulajdonosainak igényeihez. Említették a Magyarországon hasonlóan jól szereplő gyári kenőanyag termékskálát is (ORIGINAL) mely a magyar ügyfelek számára is ismerős lehet. Górcső alá kerültek a REMAN termékcsalád alkatrészei, melyek gyári felújításon átesett eredeti CLAAS alkatrészek, általuk pedig a kereskedők hasonlóan magas minőségű és költséghatékony alternatívát képezhetnek kínálatukban az ezt kereső ügyfeleik számára.
Előrelépés az importőri tevékenység révén & CLAAS traktor értékesítés háttértámogatása
Bemutatták a CLAAS új logisztikai rendszer korszerűsítését is, mely még rendezettebb formába önti majd a márka importőreinek tevékenységét, gyorsítva az ellátási anyagáramot. A fejlesztés által felgyorsult kiszolgálási háttér nemcsak könnyebbé és tervezhetőbbé teszi a várható igények kiszolgálását, de tompítja a korábban kialakult csúcs igényeket is, mely által a folyamatos munkatempó költség tervezése is megvalósulhat.
A CLAAS traktorok értékesítéstámogatási területéről érkezett kollégák az általuk tartott prezentációban részletesen bemutatták az innovatív hiba-előjelző és megelőző rendszereik legújabb fejlesztéseit, ezáltal a résztvevők számára izgalmas betekintést nyújtva az erőgépek jövőbeli, előremutató fejlődési irányzataiba."
Az AXIÁL kollektívája is prezentált
Az európai kereskedők közül egyedül az AXIÁL Kft. delegációja kapott lehetőséget arra, hogy bemutassa, hogyan vezette be sikeresen Magyarországon a SILVER LINE termékcsaládot lépésről-lépésre. Kecskés Csaba termékmenedzser, a szervezetünk CLAAS alkatrész beszerző csoportvezetője bemutatta cégünket, a magyar agrárium helyzetét, ezt követően pedig a SILVER LINE termékkínálatot, s az ahhoz kapcsolódó indító lépéseket.
Ezúton szeretnénk kifejezni hálánkat és köszönetünket a lehetőségért, hogy részt vehettünk a CLAAS AfterSales találkozóján.
Köszönjük, CLAAS!
Összeállította: Petrity Rebeka