Kapcsolat

Minőségi Díjat kapott az AXIÁL Kft. weboldala

18. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 183 nevezés érkezett.

A díjátadóra 2019. november 27-én az Extra Budapest színpadán került sor. Varga István László, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István, zsűrielnök ünnepélyes keretek között hirdették ki az 2019. év nyerteseit.

Az idei termés rendkívül gazdag lett. Pályázóink mindegyike komolyan vette az okos eszközök elterjedését és már eleve mobilra tervezett honlapokkal startolt. Vezető nemzetközi és hazai digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy az első három legfontosabb marketing eszköz egyike a honlap. Ez a trend várhatóan a jövőben sem változik. A hazai specializált digitális ügynökségek és webfejlesztő csapatok előretörése már évek óta tart. Ennek eredményeképpen számos kimagasló és szakmailag igényes pályázatot díjazhatott a szakmai zsűri!” - mondta Varga István, a pályázat alapítója.

A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés a Szolgáltatás (25), az E-kereskedelem (20), illetve Az Év applikációja (15) kategóriába érkezett – olvashatjuk az összegzést Az Év Honlapja weboldalán. Az AXIÁL Kft. az Agrár kategóriában nevezte honlapját, amelyben összesen 6 induló volt.

 

 

Baranyiné Hutai Anikó, az AXIÁL Kft. marketingkommunikációs menedzserének megfogalmazása szerint a vállalat célja a www.axial.hu honlappal, hogy: „Naprakész információval lássa el az agrárium iránt érdeklődőket. Az online terület térhódításával egyértelműen szükséges, hogy weboldalunkon is megtaláljanak mindent a látogatók az általunk kínált termékekről, szolgáltatásokról, valamint az általános agrárgazdasági helyzetről, tendenciákról. Éppen ezért folyamatosan frissülő tartalommal üzemeltetjük oldalunkat, amelyet mobilra is optimalizáltunk - hiszen a gazdálkodók gyakran munka közben, az okos készülékeiken keresztül tudnak csak időt szánni az információszerzésre. A szöveges tartalmakon kívül nagyon fontosnak tartjuk a fényképekben és videókban rejlő ismeretátadási lehetőségeket, ez megmutatkozik nem csak a honlapunkon, hanem a közösségi médiás jelenlétünkben is.

A neves szakemberekből álló zsűri végül Minőségi Díjjal jutalmazta a weboldalt. Ez egy minőségi tanúsítványnak felel meg, amelyet azoknak a nem kategóriagyőztes honlapoknak adnak, melyek a zsűri szempontrendszere szerint kiemelkedők. A zsűri szempontrendszere alapján a következőket vette figyelembe: a designt – a honlap vizuális megjelenését, a UX-t – a felhasználó elégedettséget/élményt, a kategóriának megfelelő tartalmat, a kreativitást és a reszponzivitást – a felhasználó eszközeihez alkalmazkodó rugalmas webdizájnt.

Az elismerést Umenhoffer Péter, az AXIÁL Kft. marketingigazgatója vette át a díjkiosztón. „Mindig nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy igényes, jól használható weboldalt és saját közösségi média csatornákat üzemeltessünk, ahol a tevékenységeinkről, a termékeinkről, szolgáltatásainkról, rendezvényeinkről tájékozódhatnak leginkább ügyfeleink. Nagy öröm számunkra, hogy a befektetett energiáinkat a marketing szakma legjei is elismerték. Partnereink igényeit mindenkor szem előtt tartva szeretnénk a jövőben is folytatni a színvonalas tájékoztatást.

 

Összeállította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser

Forrás és kép: Azevhonlapja.hu

 

 

Az AXIÁL hetedszerre is MagyarBrands elismerést kapott

 

A MagyarBrands program immáron tizedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az AXIÁL a 2011, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018-as év után 2019-ben is, kiérdemelte a „Kiváló Üzleti Márka” címet. >>

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek