Az elmúlt egy évtized azt bizonyította, hogy a MagyarBrands program díja aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje. A program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
A program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
A Szakmai Bizottság döntése alapján az AXIÁL a 2011, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018-as év után 2019-ben is, immáron hetedik alkalommal érdemelte ki a „Kiváló Üzleti Márka” címet.
„A hazai termékek, a hazai márkák iránti egyre növekvő vásárlói preferencia világjelenség. Magyarországon sincsen ez másképp. Nálunk is rendkívül látványosan nő azon márkák köre, amelyek kiérdemlik a vásárlók, a fogyasztók tartós kötődését. A MagyarBrands Program immáron tíz éve értékeli azokat a magyar márkákat, amelyek a kiválóságukkal kiemelkednek a többiek közül. A visszajelzések igazolják, hogy a díj elnyerése olyan kiemelkedő érdem, mely egyaránt nagy öröm a vevőknek, a fogyasztóknak és a munkájukra méltán büszke vállalatoknak.” – mondta Serényi János, a MagyarBrands program elnöke.
Forrás és kép: MagyarBrands
A Merkbau munkálataival a magyar tulajdonú vállalat összesen 1400 négyzetméternyi épülettel tudja majd sárvári telephelyén kiszolgálni partnereit. >>