Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
2018-09-13 16:41:13

Kerülj képbe: Czibere Csaba, ügyfélkapcsolati vezető

Országszerte bővítjük szervizcsapatunkat! Ebből kifolyólag cikksorozatot indítottunk, hogy milyen az AXIÁL Kft.-nél dolgozni. A mostani írásunkban Czibere Csaba mesél arról, miben különbözik a szervizszerelő és ügyfélkapcsolati vezető munkakör.

„Szervizszerelőként kezdtem, a CLAAS-szal egyébként már a mezőgazdasági szakképző iskolában kapcsolatba kerültem. 2004 óta dolgozom az AXIÁL-nál, mint claasos, illetve speciális hidrosztatika szerelő, a hidrosztatika-javítás alapjait én fektettem le itt a cégnél. Mára ez külön munkakörré nőtte ki magát. A rendszer kialakítása a nevemhez fűződik, erre büszke is vagyok.

 

 

2016 januárjától ügyfélkapcsolati vezetővé neveztek ki. Amikor felkértek rá, örömmel vállaltam el a feladatot. Szerintem azért engem választottak, mert nagyjából átlátom mind a céges, mind a telephelyi folyamatokat. Ráadásul CLAAS vonalon volt két kollégám, akinek egyfajta kisfőnöke, „csoportvezetője” voltam, így volt már némi tapasztalatom az emberek irányításában.

 

 

Mi változott? Míg korábban sokkal keményebb és harsányabb voltam, addig most már jobban meg kell gondolnom, mit mondok és hogyan. Nagyon meg kellett tanulnom, hogy az ügyfelek érdekei miatt jól kell időzítenem, sorrendet felállítanom.

Mindenképpen előnynek érzem, hogy szerelőként dolgoztam évtizedekig, mert így jobban meg tudom saccolni az egyes munkafolyamatokhoz szükséges időt, ez segít a kollégák munkaidejének beosztásában, hogy se túl keveset, se túl sokat ne várja el tőlük.”

 

A teljes cikk az Agritech 2016. decemberi számának 13-15. oldalán jelent meg, IDE kattintva olvashatja el!

Országszerte bővítjük szervizes csapatunkat! Ha érdekelnek a mezőgazdasági gépek és van szakirányú végzettséged, regisztrálj a www.axialkarrier.hu oldalon, hogy képbe kerülj!

 

 

 

Kerülj képbe: Csányi Károly, ügyfélkapcsolati vezető

 

Országszerte bővítjük szervizcsapatunkat! Arról, hogy milyen az AXIÁL Kft.-nél dolgozni, több kollégánk is beszámolt. Most Csányi Károly, szolnoki ügyfélkapcsolati vezető kollégánk számolt be a kezdetekről, a pályafutásáról. >>