Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
2018-09-07 08:32:15

Kerülj képbe: Csányi Károly, ügyfélkapcsolati vezető

Országszerte bővítjük szervizcsapatunkat! Arról, hogy milyen az AXIÁL Kft.-nél dolgozni, több kollégánk is beszámolt. Most Csányi Károly, szolnoki ügyfélkapcsolati vezető kollégánk számolt be a kezdetekről, a pályafutásáról.

„A szüleim dolgos mezőgazdászok, de nem gépészemberek. Én viszont már gyerekkoromban mindent szétszedtem, a véremben volt a szerelés. A karcagi mezőgazdasági szakközépiskolába jártam, igazi CLAAS-rajongó voltam már akkor is! Leveleztem a gyárral, megírtam, hogy ki szeretnék jutni Németországba megnézni a céget. Ennek hatására kaptam is mindenféle apróságot a CLAAS-tól.

 

 

A pályát egy téeszben, a mai nevén a Kisújszállási Nagykun 2000 Mezőgazdasági Zrt.-nél kezdtem, ahol egy alkalommal leégett egy 106-os kombájn, és a CLAAS akkori szervizfelelőse eljött megnézni. Ifjú versenyzőként ott sündörögtem körülötte, hátha elleshetek egy-két szakmai fogást. Sokat beszélgettünk és azt mondta, elintézi, hogy kikerüljek a CLAAS-hoz. Ősszel jött is egy levél, amiben írták, hogy 1989. november 5-től 18-ig egy CLAAS DOMINATOR 108 tanfolyamra kimehetek néhány szervizszerelővel együtt. A téesz kifizette a repülőutat, ez akkoriban azért még elég nagy pénz volt. Közben haladtam előre a ranglétrán, először CLAAS kombájnokon tartalék pilóta voltam, később pedig egy 114-esnek lettem az állandó kombájnosa. De a szívem mélyén CLAAS-szerelőként szerettem volna dolgozni, egyre kerestem a lehetőséget. Így jutottam el az akkori CLAAS-forgalmazóhoz, az IKR-hez. 1997 májusában megnyitották a szolnoki telephelyüket, ahová felvettek szervizszerelőnek, ezzel végre teljesült az álmom.

Amikor 2000-ben az AXIÁL kapta meg a CLAAS kizárólagos forgalmazásának jogát, nem is volt kérdés, automatikusan átkerültem az AXIÁL-hoz szervizszerelőnek. 2016 januárja óta pedig ügyfélkapcsolati vezető vagyok a cégnél.

Szerelőként gyakorlatilag mindent elértem, nagyobb forgalmat már fizikailag nem tudtam volna teljesíteni, hiszen az én napom is csak 24 órából állt. Amikor megkeresett a vezetőség, hogy elvállalom-e ezt a munkát, valahol már megért bennem az elhatározás a váltásra. Beszéltem a szolnoki szervizes fiúkkal, el tudják-e képzelni, hogy a főnükük legyek. Támogattak, de még mindig nem voltam biztos benne, hogy akarom-e ezt a felelősséget. Beszéltem a vezetőkkel, elmondtam, hogy mit láttam, min kellene változtatni, hogy még jobban működjenek a dolgok. Meglepetésemre azt mondták: „Jó, csináld így!” És belevágtam.”

 

 

A teljes cikket az Agritech 2016. áprilisi számának 13-15. oldalán, IDE kattintva olvashatja el!

Országszerte bővítjük szervizes csapatunkat! Ha érdekelnek a mezőgazdasági gépek és van szakirányú végzettséged, regisztrálj a www.axialkarrier.hu oldalon, hogy képbe kerülj!