Hyundai 5 tonnás elektromos targonca

Hyundai 5 tonnás elektromos targonca

Nemesnádudvaron, a HuHome Kft. bemutatótermében találkozunk Megyeri Julianna ügyvezetővel.

Merő véletlen, hogy pont ezen a napon kezdte meg működését a webáruházuk, amely elsősorban az Etsberger Kft. különleges minőségű, környezetbarát tömör fa fenyőbútorait, továbbá négy másik hazai cég lakberendezési tárgyait forgalmazza. Az árumozgatás sztárja a Hyundai 5 tonnás elektromos targonca, amely nemcsak bivalyerős, hanem passzol az üzletfilozófiájukhoz, és ráadásul szép is.
 


 

Hogyan született meg a HuHome webáruház ötlete?
 

Az anyacég, az Etsberger Kft. keretein belül bontakozott ki a HuHome Kft. tevékenysége, és maga a webáruház is. A Közgázon végeztem, a bankszektorban dolgoztam 23 évet lakossági értékesítési vezetőként, onnan jöttem 10 éve az Etsbergerhez. Eredetileg üzletvitel, marketing és tanácsadás volt a fő tevékenységünk. Másfél éve vettük fel a HuHome Kft. nevet, akkor fogtunk bele a profilváltásba is. Két dolog motivált minket. Az egyik az Etsberger Kft. gazdag fenyőbútor-termékpalettája, amely összhangban van az élhető, egészséges környezetre, a fenntarthatóságra, a körforgásos gazdaságra törekvő világtrenddel. A másik pedig az a felismerés, hogy saját magunkat mi magunk tudjuk a legjobban képviselni – a kézenfekvő megoldás a saját webáruház létrehozása lett.
 

Miként állt össze a webáruház kínálata?
 

Kizárólag magyar gyártók lakberendezéssel, otthonnal kapcsolatos termékeit forgalmazzuk. Első körben főleg térségünk gyártói számára kívánunk lehetőséget teremteni, függetlenül attól, hogy melyik milyen nagyságrendben termel. Az a lényeg, hogy minőségi legyen a produktum, és megfeleljen a fenntarthatóság szempontjainak. Az elérhetőségről pedig mi gondoskodunk. Áruházunk minden beszállítójáról – ez nem jellemző a magyar piacon – rövid bemutatást is adunk a weboldalunkon, és a kommunikációban is segítjük őket.
 

Melyek ezek a beszállítók?
 

Az Etsbergeren kívül még két másik nemesnádudvari cég, a Virág Kaptár és a Vertex alkotja az induló csapatot. Az előbbi kaptárakat, az utóbbi konyhabútorokat készít. Van egy kárpitos termékeket előállító gyártó is, a bajai MD-Four, továbbá két matracos: a veszprémi Best Dream és a bősárkányi Bio-Textima. Együtt, csapatban sikeresebbek lehetünk, ez a mottónk. Egyébként a HuHome bemutatótermében meg is lehet nézni-fogni ezeket a termékeket.
 


 

Milyen vevőkörre számítanak?
 

Vásárlói körünket elsősorban a nők alkotják, a 25-től fölfelé bármely életkorban, hiszen egy nő, ha igényes és tudatos, akkor szinte mindig keres valamit, ami még kell az otthonába.
 

Mi a trendi a körükben?
 

A bio-, öko- és kézművestermékeknek nagy a divatjuk, árukínálatunk ezt a szegmenst képviseli. Anyacégünk, az Etsberger több mint ötszáz környezetbarát fenyőbútorát kínáljuk, a klasszikustól a modernig különböző stílusokban, 23 színvariációban. „Az újíts fel a bútoraidat” trendnek is megfelelnek, hiszen tömör fából készülnek, így a későbbiekben bármilyen sérülés esetén újra lehet csiszolni.
 

Az előállítástól kezdve a megvásárolt áru célba juttatásáig környezetbarát-megoldásokra törekszünk. Például a csomagolásból száműztük a műanyagot és a hungarocellt, kizárólag papírt használunk. Üzletfilozófiánk meghatározó eleme a fenntartható, jövőbe mutató megoldások keresése és alkalmazása. A Hyundai 5 tonnás elektromos targoncát is ezért választottuk.
 


 

Milyen szempontjaik voltak még a kiválasztásában?
 

Olyan nagyon erős gépet kerestünk a logisztikai-raktározási feladataink ellátásra, amely emberbarát megoldásokkal is rendelkezik, és a kezelője számára is komfortos. A Hyundai 5 tonnás elektromos 50B–9 targonca már az a kaliber, amelynek a kényelmi funkciói is maximálisak: fülkés, fűthető, hűthető, és gyakorlatilag nincs zajterhelése. Ráadásul egy lakberendezési áruházhoz illően még szép is! (A 9-es széria formatervét Red Dot Design Award díjjal jutalmazták – a szerk.)
 

Miért a Hyundai márka mellett döntöttek?
 

A Hyundairól kaptuk a legtöbb pozitív visszajelzést. Anyacégünknél ugyanis gazdag tapasztalati tudás halmozódott fel az anyagmozgató gépekről, kikértük a tulajdonos véleményét ezekről. Az AXIÁL képviselőjét is kifaggattuk, milyen felhasználói visszajelzéseket kaptak a márkáról. A végeredmény az lett, hogy műszaki paramétereiben, valamint ár–érték arányban a Hyundai a legjobb választás számunkra.
 

Február első hetében érkezett meg, üzembe helyezésekor az AXIÁL szakembere bemutatót tartott a két targoncás kollégának. Nagyon elégedettek az új szerzeménnyel. Bivalyerős, 3 méter 30 centire képes felemelni egy 5 tonna súlyú rakományt. A motorja is kellően erős. Dicsérik az akkukapacitását is: 9 órát bír a töltése. Nagyra értékelik a komfortos fülkét, a rugós és karfás ülést is, ahonnan minden kézre áll, a színes LCD kijelzőt, amelyen minden információ megjelenik, amire csak szükségük van.
 

Milyen növekedési pályát lát a HuHome webáruház előtt?
 

Mindig bizakodó vagyok a jövővel kapcsolatban! Évről évre dinamikus növekedéssel számolunk. Ennek megvannak a feltételei, hiszen kiváló dolgokat kínálunk, elérhető áron. Bízom tevékenységünk térségfejlesztő hatásában is. Jó érzéssel tölt el az a tudat, hogy hazai termékkínálatunkkal a magyar munkahelyeket, a magyar gyártókat erősítjük.

 

Szöveg, képek: Popovics Gizella

Forrás: AXIÁL Híradó 2022. 2. szám

Elérhető

Kapcsolódó cikkek