Általában évente kétszer-háromszor tartanak véradást a cégnél, mellyel nemcsak három életet menthet meg egy résztvevő – ahogy a Magyar Vöröskereszt ikonikus szlogenje szól –, hanem saját egészségi állapotáról is képet kaphat a donor. A hozzávetőleg 15 perces folyamat során meghatározzák a vér típusát, a hemoglobin koncentrációt, megmérik a jelentkező vérnyomását, meghallgatják szívverését, és a kötelezően kitöltendő űrlapon számos egyéb dologra hívják fel az ember figyelmét. Arról nem is beszélve, hogy az orvosi vizsgálat és a vérvétel során kitüntető figyelmet kap a résztvevő, így bátran kérdezhet, informálódhat szinte bármilyen általános egészségügyi témáról.
Az AXIÁL Kft. vezetőségének jóvoltából a vállalat több munkatársa ez alkalommal is élt a lehetőséggel és részt vett a programon.
Szöveg: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser
Kép: Ligeti Zoltán, marketingmenedzser asszisztens
Minőségi Díjat kapott az AXIÁL Kft. weboldala
18. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 183 nevezés érkezett. >>