Fiatal ambíció

Fiatal ambíció

2015-ben a 25 éves Tom Macfarlane munkáltatója úgy döntött, a férfi képességei ellenére túl fiatal az igazgatói poszt betöltésére. Ez arra késztette Tomot, hogy fejest ugorjon és saját vállalkozást alapítson, így született meg a Trueline Midlands Ltd.

A vállalkozás kezdetben egy ökológiai kerítés- és tájépítő cég volt, ám azóta kibővült egy földmunkákra specializálódott vállalattá, 12 fő teljes munkaidős alkalmazottal, de ez az alvállalkozók embereivel együtt ez gyakran 30 főre nő.

Tom mindig nagy szenvedéllyel viseltetett a gépek iránt és természetesen arra törekedett, hogy saját gépparkja legyen. A vállalat első munkájához még bérelte a gépeket, de nemsokára rá további 11 munkát nyert el, ezért úgy döntött, beruház egy sajátba.

A társaság végül akkorává vált, hogy 2018 áprilisában létrejött és kivált belőle egy önálló bérleti cég, a True Plant Hire Ltd. A flotta a cikk születése idején 28 gépből állt, amely magába foglalt többek között 5 db mini kotrót és 5 db 13 tonnás kotrógépet is.

A cég nemrég egy új telepet nyitott azzal a céllal, hogy „egyablakos üzletté” váljon, ahol az összes berendezés- és eszközkölcsönzési igénynek meg tud felelni.

A vállalat éppen most ruházott be az eddigi legnagyobb gépébe, egy új márkába, a Hyundai HX235 LCR lánctalpas kotróba. Ez egy nagy teljesítményű, kompakt sugarú gép, amely tolólappal is fel van felszerelve. A fiatalos cégnél 18 hónapja dolgozik Jack Asher gépkezelő is, aki szintén csak 22 éves, de állítólag nagy hatással volt a koreai gép kiválasztására.

Az új Hyundai gép a leszállítást követően azonnal munkába állt egy farmon, ahol Jack egy kemény területet ásott ki Nottingham város központjának a szélén, egy gyeptégla-szállító üzlet számára.

A Hyundai megvásárlásáról Jack azt mondta: „Van egy bemutatógépe, egy HX220 L típusa a helyi forgalmazónak, a TBS Plant Ltd.-nek és én imádtam. A Hyundai jelentősen továbbfejlesztette a HX modellek joystickjait és ezek sokkal jobbak!” Jack így folytatta: „Nagyon lenyűgöző ez a gép, erős és amennyire tudom, nagyobb a teljesítménye, mint bármi másnak ebben a kategóriában, emellett a tolóerő a talajegyengetésnél sem semmi, igazi szörnyeteg!”

 

 

A HX235 LCR típust 2016-ban adta ki először a gyártó, önsúlya 24.000 kg. Az erőforrás egy, a Stage IV szabványnak megfelelő Cummins QSB6.7 dízelmotor, amelynek teljesítménye 136 kW (183 LE), 1950 fordulat/perc. A Hyundai azt állítja, hogy a gép 10%-kal jobb üzemanyag-fogyasztást és 5%-kal nagyobb termelékenységet kínál az előző modellekkel képest.

A True Plant gépe a szokásos mono gémszerkezettel szerelt, amelynek maximális ásási mélysége 6700 mm és maximális kinyúlása talajszinten 9910 mm. A gép tartalmaz egy X típusú lánctalp keretet. 700 mm nyomtávon a lánctalp teljes hossza 4404 mm, teljes szélessége 3090 mm és 9 alsó görgővel, illetve 2 felső görgővel rendelkezik. Jack, a gépkezelő szerint a gép széles lánctalpa kiváló stabilitást kínál a munkaműveletek során. A maximális haladási sebesség (high/low) 5,5 km/h (3,5 mph) / 3,3 km/h (2,1 mph), miközben a fordulási sebesség 10,8 fordulat/perc.

Mint minden HX szériás Hyundainál a fülke tágas, kényelmes, ahol a gépkezelő úgy töltheti el a műszakját, hogy minden komfortot megtalál, amire szüksége van. A belső felszerelés tartalmaz egy színes, 8 hüvelykes (20,3 cm) interaktív, állítható érintőképernyős monitort, amely, ha kiválasztjuk, megnöveli a tolatókamera képernyőjét. Jack is kifejezte tetszését a fülke belső terét illetően, amely rengeteg helyet biztosít a lábaknak, alacsony a zajszintje, lenyűgöző a klímaberendezése, kényelmes a légrugós ülése és a Bluetooth funkció is fontos a mobiltelefon számára, amelytől napjainkban mind függünk.

A Hyundai továbbfejlesztett, hidraulikus rendszere magában foglalja az innovatív, Boom Floating módot a jobb fokozatvezérléshez, a Fine Swing módot a jobb terhelés-szabályozáshoz forduláskor, és az akár 13%-kal nagyobb körsebességet az előző modellekhez képest. A HX235 LCR tartalmazza még az (IPC) Intelligent Power Controlt, amely a teljesítményszabályozásért felel a terhelési igény alapján, valamint az Eco Breaker üzemmódot, amely lehetővé teszi a kezelő számára, hogy kiválassza a megfelelő szivattyúáramot, amikor hidraulikus adapterekkel dolgozik.

Az új gép egyértelműen nagy hatással volt Tomra, aki utalt arra, hogy ez lehet az első a sok közül, ugyanis mind a Hyundai, mind a forgalmazó, a TBS Plant Ltd. jó benyomást tett rá.

 

Fordította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser

Lektorálta: Kövecs Bálint építő- és anyagmozgató gépüzletág igazgató

Forrás és kép: Hyundai

 

 

Új gumikerekes Hyundai kotró a cornwalli vállalkozónál (+videó)

 

A cornwalli vállalkozó, Kirk Hough az elmúlt években nagyon megszerette a Hyundai márkát. 2013-ban vásárolta meg az első, 14 tonnás R140LC-9A gépét, de a K Hough Contractors Ltd. jelenleg összesen négy Hyundai gépet üzemeltet. >>

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek