Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
2019-12-17 18:03:22

Ezekkel a trükkökkel bármelyik magyar agrárvállalkozás nagyot dobbanthat

Az élesedő piaci versenyben felértékelődnek azok a technikák, amelyekkel sikeresebbé lehet tenni az értékesítést az agráriumban is, így egyre nagyobb szerepet kap az agrármarketing a mezőgazdasági és az élelmiszeripari szektorban egyaránt.

Hangzott el a fenti gondolat a Portfolio Agrárszektor 2019 konferencián, december 4-5. napokon a siófoki Hotel Azúrban. A témával kapcsolatos szekció azt mutatta be, melyek lehetnek az eredményes marketingtevékenység legfontosabb eszközei, milyen új fogásokat érdemes alkalmazni, illetve agrárgazdasági területen hogyan változnak a termékekkel kapcsolatos felhasználói és fogyasztói elvárások. Szó volt arról is, hogy költségvetési támogatásokkal milyen bel- és külföldi megjelenések valósíthatók meg, és hogyan változhat a közösségi marketinggel kapcsolatos állami stratégia.

 

Tömeg a konferencián

 

A szekció kerekasztal-beszélgetésén - melynek címe „Hogyan tűnjünk ki a tömegből? – Termékeladás modern marketinggel” – Umenhoffer Péter, az AXIÁL Kft. marketingigazgatója is részt vett. A marketingigazgatója arról beszélt, hogy jó, és egyre jobb tapasztalataik vannak az olyan különböző közösségi portálokkal, mint a blogok, a Facebook, vagy a Youtube. Szerinte olyan dolgokat kell megfogni, amik kicsit elrugaszkodottabbak, mert így lehet felhívni az emberek figyelmet, ki kell lépni a komfortzónából, olyan platformokon kell megjelenni, amellyel nem számol senki, merni kell sajátot alkotni, és nem sablonos dumákkal, képekkel kell próbálkozni.

 

Balról az első Umenhoffer Péter, az AXIÁ Kft. marketingigazgatója

 

Mint mondta, ma egy marketingesnek azt kell jól kitalálnia, hogy hogyan és hol tud sikereket elérni, törekedni kell arra, hogy az emberek ma az őszinteségre és a vágatlan dolgokra kíváncsiak. A munkaerőhiány és robotizáció témával kapcsolatban kitért arra, hogy szerinte ezek ma már elcsépeltek, hiszen mindenki tudja, hogy a problémák adottak, de cselekedni kell, és nem beszélni róluk. Azzal nem ért egyet, hogy a gépkezelő szakma el fog tűnni, mert okostelefonnal szántani ma még nem lehet, a munkaműveletet valakinek felügyelni kell, vagyis mezőgépészre szükség lesz a jövőben is.

 

Fotó: Stiller Ákos / Portfolio / Agrarszektor.hu

Forrás, teljes cikk: Agrarszektor.hu

 

 

Naprakészen a mezőgazdaságról

 

Az év egyik legnagyobb érdeklődésre számot tartó rendezvényén, 2019. december 4-5-én az Agrárszektor Konferencián, Siófokon találkozhattak a mezőgazdaságban tevékenykedők, hogy meghallgassák a legújabb trendeket, irányokat és lehetőségeket. >>