CARGOS 8500 most tridem futóművel, 30,5“ abroncsokkal

CARGOS 8500 most tridem futóművel, 30,5“ abroncsokkal

Hogy minden körülmény esetén a legnagyobb mértékű talajvédelmet biztosítsa, a CLAAS CARGOS 8500 kocsijait most tridem futóművel és 30,5‘‘-os abroncsokkal kínálja, ami egyedülálló kombináció ebben a szegmensben. Az új kombikocsi raktere 41,5 m3 (DIN).

A nagy abroncsok és a harántmenet óvják a talajt

A CARGOS 8500 kombikocsival a 30,5’’-os abroncsok egy tridem futómű kombinációjával elsőként érhetők el a 40 köbmétert meghaladó rakterű profi szegmensben. Az új futómű változat akár 710/50 R350,5 méretet is megenged. Az abroncsok nagy felfekvő felülete különösen nedves és alacsony teherbírású talajokon csökkenti a talajtömörödés miatti károkat, ezáltal biztosítja a megfelelő hozamot és takarmányminőséget. A DLG-díjas elektronikus-hidraulikus kényszerkormányzással kombinálva a szállítókocsival harántmenetben is lehet menni. Így szintén nagyobb felületen hajt át és oszlik el a súlya.

 

A töltöttség pontos kijelzése

A hidraulikusan rugózott tengelyekkel kombinálva, minden modell ellátható töltöttségmérővel. +/-1%-os pontossággal mutatja meg az össztömeget és az éppen töltött mennyiséget. Az opcióként kapható külső kijelző a kocsi oldalán mutatja az aktuális nettó töltést. Ez a funkció ki- és bekapcsolható a terminálon, és lehetővé teszi például, hogy egyszerűen és kényelmesen kalibráljuk a silózó teljesítményének rögzítését, közvetlenül a szántóföldön.

Az új CARGOS 8500 tridem futóművel és 30,5’’-os abroncsokkal ezen kívül a CARGOS kombikocsik elismert tulajdonságaival is rendelkezik:

 

Optimális ürítés, a süllyesztett kaparófenéknek köszönhetően

A vezérelt, 2 méter munkaszélességű rendfelszedő tisztán szedi fel a terményt. A nagy rotor 22 mm széles rotorcsillagokkal a nagy teljesítményű, kíméletes anyagtovábbításról és a legjobb minőségű vágásról gondoskodik. Az elismert EFFICIENT FEEDING SYSTEM (EFS) juttatja a terményt a vágás után közvetlenül az 500 mm-rel süllyesztett kaparófenéken keresztül a kocsi belsejébe. Mivel a kaparófenék süllyesztett állapotban van, így a termény meredek halomban kerül a kocsi belsejébe, ezzel is kihasználva a teljes térfogatát. Az opcióként rendelhető adagolómodullal a lehető legrövidebb idő alatt plusz töltési térfogatot érhetünk el, ürítéskor pedig a termény gyorsan üríthető.

 

 

Stabil duplapengéjű kések egyenkénti késbiztosítással

A késcsere kényelmesen elvégezhető, mivel a késtartók hidraulikusan ki- és a kaparófenék felhajtható. A CLAAS duplapengéjű kések mindkét oldalról élesek és extrém stabilak. Hosszú élettartamukkal a 40 kés a legjobb vágásminőséget biztosítják. Hosszú munkanapokon egyszerűen megfordíthatók. A 40 kés egyenként rugós biztosítással rendelkezik az idegen tárgyakkal szemben, és automatikus késvisszaállítással vannak ellátva. Ezen kívül a kések előfeszítésével a legkülönfélébb betakarítási körülményekhez lehet alkalmazkodni, így védve a késeket.

 

Automatikus vonórúd-szabályzás

A szériafelszereltségként elérhető lehetőség mellett, miszerint a töltés-, szállítás- és táblavégi forduló-módhoz tartozó különböző vonórúd pozíciókat a kezelőterminálon állíthassuk be, opcióként automatikus vonórúd-szabályzás is elérhető. Töltés-módban a vonórúd aktív szabályzásával mindig megfelelő a távolság a függesztés, a rotor és a rendfelszedő között, ez biztosítja az optimális anyagáramot.

 

Az ICT tehermentesíti a gépkezelőt

Az ICT CRUISE PILOT rendszerrel a terményszállító kocsi átveszi az irányítást a földeken. Szabályozza a teljes gépkapcsolat menetsebességét a rendfelszedő kihasználtságától függően. A traktor és a munkagép egyetlen egységként működnek, ez tehermentesíti a gépkezelőt, aki így jobban tud figyelni a teljes munkamenetre. Ezáltal emelkedik a teljesítmény és a hatékonyság. Az ICT CRUISE PILOT ezen kívül gondoskodik a töltőegység egyenletes kihasználásáról, ami homogén takarmányáramlást biztosít. Ez biztosítja a pontos vágást és a tökéletes takarmányminőséget.

 

További információért keresse területileg illetékes kollégáinkat!

 

Fordította: Vas Magdolna, marketingkommunikációs menedzser

Forrás és kép: CLAAS

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek