Kapcsolat
Ismerje meg az új generációs LANDINI 8-as traktorokat az AXIÁL Kft. kínálatában! 

Ismerje meg az új generációs LANDINI 8-as traktorokat az AXIÁL Kft. kínálatában! 

A 8-as sorozatot a modern mezőgazdaság igényeire szabva alkották, hogy nagyobb hatékonyságot, kiemelkedő vezetési élményt és kompromisszumok nélküli technológiát biztosítson.

A Landini most még erősebb, fejlettebb és sokoldalúbb, mint valaha. A 8-as sorozatban két modell érhető el, melyek az eddigi 240 LE teljesítményű 7-es sorozatú traktortól veszik át a zászlóshajó szerepét.  

 

FPT Motorok – a maximális teljesítményért 

A Stage V-ös károsanyag-kibocsátási szabványnak megfelelő új LANDINI 8-as traktorcsaládot az új FPT NEF 6,7 literes, 6 hengeres turbómotorok hajtják, 24 szelepes technológiával és elektronikus Common Rail befecskendező rendszerrel. A motorok egy robusztus alvázban találhatók, ami segít csökkenteni a fülkében a zaj- és rezgésszintet és ideális súlyelosztást biztosít, így növelve az első tengely tapadását is. 

A modellcsaládban kétféle verzió érhető el, a 8-270 és 8-310, melyek 264 és 310 LE maximális teljesítménnyel rendelkeznek. A nagyobb teljesítményű 8-310-es elérhető kétféle kivitelben: a maximális teljesítményt megtestesítő Dynamic és a gazdaságosabb Active felszereltségi szinttel. 

 

 

V-SHIFT fokozatmentes sebességváltó, magas hatásfokkal és sima vezetési élménnyel 

A ZF - TMT32 gyártmányú V-Shift fokozatmentes sebességváltó a gyártó egyik legkorszerűbb fokozatmentes egysége, amely hidrosztatikus és mechanikus teljesítményágakat kombinál, hogy a motor nyomatékát mindig a leghatékonyabban továbbítsa a kerekekhez. A rendszer működése során a hidrosztatikus és a mechanikus teljesítményarány folyamatosan változik az aktuális terhelés és sebesség függvényében, így a traktor mindig a legjobb áttételben dolgozik. Az eredmény: folyamatos, rángatásmentes haladás, kivételes komfort és üzemanyag-takarékosság. Négy beállítható sebességtartományon belül garantálja a teljesen fokozatmentes hajtást. 

A Landini CVT váltója nem csupán egy technikai megoldás – egy intelligens vezérlőrendszer is, amely a traktor működését folyamatosan optimalizálja, az üzemanyag-fogyasztást is csökkentik akár 10–15%-kal, miközben a motor élettartama is nő. 

 

Erős hidraulika rendszer 

A traktor hidraulika rendszere minden esetben zárt központú és terhelés érzékelő, axiáldugattyús LS szivattyút kapott. A kihelyezett szelepek és függesztőkarok működtetését egy 215 l/min teljesítményű UltraFlow szivattyúval ellátott hidraulika rendszer látja el olajárammal. Egy másik 115 l/min teljesítményű szivattyú felel a kormányzás és egyéb hidraulikus funkciók működtetéséért. A függesztő szerkezet kapacitása 12.000 kg, alapesetben Cat 3-as csatlakozókkal. 

A kihelyezett szelepek kiosztása a Dynamic verzió esetén három elektrohidraulikus vezérlésű szelep elől, és négy vagy hat elektrohidraulikus hátsó. Továbbá a Dynamic kivitel alapfelszereltsége az 5.000 kg kapacitású front hidraulika, amelyet az egyik első kihelyezett szelep vezérel. Az Active felszereltség esetén a hátsó négyelektrohidraulikus szelep bővíthető hatig.

 

 Landini Smart Cab 

A Landini Smart Cab a modern mezőgazdasági traktorok fülkéjének új generációját képviseli, amelyet a kényelem, a technológia és a biztonság jegyében terveztek,  

A Smart Cab belső tere tágasabb lett, 14%-kal nagyobb hasznos teret biztosít a korábbi változathoz képest, továbbá a 80 mm-rel megnövelt belmagassággal és 120 mm-rel hosszabb ülésúttal a magasabb kezelők is kényelmesnek érezhetik. 

A mindössze 68 dBA-es zajszint révén a Smart Cab kategóriájában kiemelkedő hangszigetelést kínál. Ez a rendkívül alacsony zajszint precíz fülke-tervezésen alapul: a váz robothegesztéssel készül; a motor, a hajtómű és a hidraulikarendszer irányában hangszigetelt; a kábelátvezetések tömítettek, hogy megakadályozzák a zaj beszivárgását; az innovatív, polimer anyagból készült ajtóvázelem szintén segít megakadályozni a por, a víz és a zaj bejutását. 

A Smart Cab központi eleme a DSM Plus rendszer, amely egy új 12 hüvelykes érintőképernyős kijelzőből, egy 12 hüvelykes digitális műszerfalból és egy teljesen új szoftverből áll, megkönnyítve a munkavégzést és növelve a termelékenységet. A vadonatúj DSM Plus rendszerrel lehetőség nyílik arra, hogy a fő monitor widgetjeit tükrözzük a digitális műszerfalra és igényeink szerint kezeljük azt — ez páratlan vezetési élményt biztosít. Az új rendszer a korábbi verzióhoz képest intuitívabb használatot, gyorsabb és stabilabb rendszer működést, valamint számos új funkciót és lehetőséget kínál. 

A DSM Plus lehetőséget biztosít az AEF tanúsítvánnyal rendelkező eszközökkel történő munkavégzésre azoknak a vezérlésére, fejlett funkciókkal, mint például az TC-GEO, SC és az AUX-N. A precíziós, akár RTK pontos kormányzásra a LANDINI új gyári PSM (Precision Steering Management) rendszere nyújt kiváló alternatívát az új Smart Cab fülkébe és a DSM Plus terminálba integrált megoldással. 

Az új automatikus klímarendszer csendes és rendkívül hatékony, kilenc szellőzőnyíláson keresztül osztja el egyenletesen a levegőt a fülke belső terében, így minden évszakban kivételes kényelmet nyújt. A fülke üvegzete – a Saint-Gobain által kifejlesztett új Comfort Sky® bevonatnak köszönhetően – kiszűri az UV-sugarakat, és akár 6 °C-kal kisebb hőmérséklet-ingadozást biztosít a normál üveghez képest, a maximális működési komfort érdekében. 

 

 

 

Bővebb információért keresse a területileg illetékes gépértékesítő kollégánkat!

Elérhető

Kapcsolódó cikkek