Nicolas nagy tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi értékesítés és a kiemelt partnerkapcsolattartás területén, több mint 20 éve foglalkozik nagyméretű berendezések B2B (cég cégnek) értékesítésével, valamint nagy jártasságot szerzett a kereskedőhálózatokkal és az OEM, eredetiberendezés-gyártókkal kapcsolatban. A vezető április elején csatlakozott a céghez.
Nemzetközi üzletfejlesztés és márkakereskedés
Nicolas Rousseau a Hyundai fióktelepekkel és az európai kereskedőhálózattal szoros együttműködésben kereskedelmi stratégiákat dolgoz ki és hajt végre, ugyanakkor növeli a piaci részesedést. Előmozdítja a növekedés ütemét és a jövedelmezőség javításának lehetőségeit a HCEE üzleti céljaival összhangban. Nicolas Rousseau a vállalat európai székhelyén, a belgiumi Tessenderloban található, folyékonyan beszél angolul és hollandul, de tud francia és olasz nyelven is.
„Örülünk, hogy Nicolas Rousseau-t a Hyundai családjában üdvözölhetjük” – mondta Jongho Chun, a HCEE ügyvezető igazgatója. „Nicolas Rousseau erős vezető, motiváló és fejlesztő stílussal. Elsősorban magasan motivált értékesítési csapataink építésére és megtartására összpontosít, beleértve a kereskedőhálózatokat is. Nagy örömünkre szolgál, hogy vezető szerepet tölt be az építőipari berendezések értékesítési részlegén. Szakmai tapasztalata segít továbbfejleszteni a vállalatot Európában.”
„Alig várom, hogy megerősítsem és elmélyítsem a kereskedőhálózatokkal, valamint a kiemelt és nemzeti partnerekkel a kapcsolatot. A HCEE-t egy termékorientált csoportból egy olyan csapattá szeretném átalakítani, amely készen áll arra, hogy teljes körű ügyfélmegoldásokat dolgozzon ki a kereskedők támogatására. Ugyanakkor szem előtt kell tartanunk a TCO-t (teljes életút-költség) és meg kell tartanunk az innovatív gondolkodásmódunkat. Várom az új kihívást, és örülök, hogy csatlakozhatok a HCEE csapatához.” – mondta Nicolas Rousseau.
Fordította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser
Forrás és kép: Hyundai