Nagy odafigyelés, gyors ügyintézés

Nagy odafigyelés, gyors ügyintézés

Kálmán András egyéni vállalkozó a kegyetlen időjárási viszonyok miatt érezte szükségesnek a növénybiztosítás megkötését, amelyhez az általa már jól ismert Axiál Financial Services (AFS) Kft. munkatársától kért segítséget.

Kérem, mutatkozzon be!

Kálmán András, 38 éves egyéni vállalkozó vagyok. Pest megyében, Káva település határában gazdálkodom, két testvéremmel, édesapámmal és kisfiammal, aki bár csak 11 éves, de nagyon szeret a mezőgazdaságban dolgozni. Szántóföldi növénytermesztéssel foglalkozom 220 hektáron, a fő növények: őszibúza, durumbúza, napraforgó, kukorica és repce, utóbbi nagy kihívást jelent a dombos területeinken. Valamint bérmunkával és szalma-körbálázással is foglalkozom.

 

Mióta van kapcsolatban az AXIÁL Cégcsoport tagjaival?

Az AXIÁL Kft.-vel szorosabb a kapcsolat, ez 2011-ben kezdődött. Ekkor vettem az első CLAAS bálázót, de azóta is töretlen az együttműködésünk, legyen szó akár új gépbeszerzésről, akár alkatrészről. Az AFS Kft.-vel szintén 2011 óta állunk kapcsolatban, amikor a már említett bálázóhoz Farkas Cecília, pénzügyi tanácsadó intézte a hitelt, és azóta már többet is, nagy megelégedésemre. A bérgéppel foglalkozó MANAX Kft.-től pedig betakarítások után immáron harmadik éve bérlek egy HORSCH Joker rövidtárcsát.

 

 

Úgy tudom, az AFS Kft.-n keresztül kötött növénybiztosítást. Mikor történt ez?

Három éve, előtte évekig nem volt biztosításom, de a megváltozott, sokszor nagyon kegyetlen időjárási viszonyok miatt szükségesnek éreztem. Így nyugodtabban alszik az ember!

Az AXIÁL növénybiztosításáról az axial.hu oldalon olvastam először és gondoltam mivel mégiscsak egy komoly, megbízható cégről van szó, megkötöm náluk. A közvetítő, az AFS Kft. a hiteleket is nagy odafigyeléssel, gyorsan intézte, ezért bátran fordultam ez ügyben is hozzájuk.

 

Milyen konstrukciót választott?

Az idei évtől már teljes körű biztosítást kötöttem az igen nagy aszály miatt. Az ügyintézés, mint mindig, most is gyorsan, nagy odafigyeléssel és korrekt tájékoztatással zajlott, akárcsak a hitel esetében.

 

 

Az évek során volt már kára?

2018-ban betakarítás előtt a durumbúzát egy rettenetes, nagy vihar ledöntötte, teljesen elfeküdt a termény. A káreseményt a biztosító honlapján jelentettem be, két nap múlva felkeresett a kárszakértő, hogy kijönnek felmérni a kárt. Az ügyintézés tisztességes volt, nem azt keresték, hogyan lehet kibújni a kárrendezés alól. Ez számomra nagyon pozitív volt és őszintén szólva nem ilyen hozzáállásra számítottam, ugyanis az egyik barátom, aki egy másik biztosítónál kötötte meg a biztosítását, rosszul járt. Az említett másik biztosító csak telefonon érdeklődött, hogy van-e mag a földön, van-e pergési veszteség? Ő mondta, hogy nincs. Erre közölték, akkor ki sem mennek. Az én búzámban sem volt pergési veszteség, de a terményt nem lehetett felszedni a talajról.

 

Elégedett az eddigi szolgáltatással?

Teljes mértékben elégedett vagyok. A jövőben is náluk fogok kötni növénybiztosítást.

 

Összeállította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser

Fotó: Gulyás Kálmán

 

 

 
AXIÁL Növénybiztosítási Program

A növénytermesztési munkák megkezdése előtt érdemes időt szakítani néhány olyan pénzügyi kérdésre, amelyek nagy hatással lehetnek a gazdálkodás eredményességére, de ha most nem foglalkoznak velük, akkor később már vagy nem lesz rá lehetőség (kifutunk a határidőből), vagy a megnövekvő munkamennyiség mellett lesz nehezebb napirendre venni őket. Ilyen a növénybiztosítás is, melyről az AFS Kft. pénzügyi tanácsadóinál érdeklődhet! >>

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek