Legyen Ön a 10.000. vásárlás lebonyolítója!

Legyen Ön a 10.000. vásárlás lebonyolítója!

Webáruházunk közelít a 10.000. megrendeléshez, a mérföldkő mellett pedig nem mehetünk el szó nélkül. Összeszedtük a webshop.axial.hu legfontosabb tudnivalóit, illetve a jubileum alkalomból ajándékcsomaggal is készülünk.

Érvek a webshop.axial.hu mellett

Évről-évre növekszik az online vásárlások száma, ami nem csoda, hiszen gyors és kényelmes módja a szükséges dolgok beszerzésének. A webshop.axial.hu-t is ezért hoztuk létre, és már több mint 10 éves múltra tekint vissza. Az eltelt évek alatt folyamatosan bővítettük az elérhető termékek körét, amely immáron 23.000-nél is több árucikket számlál. A nagyszámú kínálat ellenére a felhasználó könnyedén megtalálhatja, amit keres, szabad szavas, axiálos cikkszám vagy katalógusszám segítségével. Természetesen a fokozódó érdeklődésre válaszolva az elérhető szolgáltatások körét is kiterjesztettük. A megrendelt csomagok átvétele történhet személyesen, az országban található 19 telephelyünk bármelyikén, de a Magyar Posta Zrt. is szerződött kiszállító partnerünk, vagyis csomagját kérheti házhoz és csomagautomatához is. A fizetésre is különféle módozatokat kínálunk, az utánvét lehetőségét választva ráér csomagátvételkor fizetni a vásárló, az online bankkártyás fizetés esetében pedig a webshopon a K&H Bank biztonságos rendszerén keresztül ütheti nyélbe a tranzakciót.


 

A 10.000. vásárlást jutalmazzuk!

A folyamatos fejlesztések megtették hatásukat és a webshop.axial.hu oldalra érkezett megrendelések száma közelít a 10.000-hez, az AXIÁL Kft.-nél pedig már hagyomány, hogy a kerek évfordulókat ünnepeljük és jutalmazzuk. Az alkalomból az Alkatrészüzletághoz tartozó webáruházunk a 10.000. megrendelést leadónak egy szabadon összeválogatható, bruttó 50.000 Ft értékű ajándékcsomagot ad, melyet az általunk forgalmazott termékekből állítunk össze a nyertes kérésének megfelelően.

Mit kell tennie, hogy az Öné legyen az egyedileg összeállított, személyre szabott ajándékcsomag? Ha még nem tette, regisztráljon a webshop.axial.hu oldalon és válogasson kedve szerint a webshop.axial.hu termékkínálatából!


Alkatrészek mellett széles választékban érhetők el a teljesség igénye nélkül: CLAAS ruházati és kiegészítő termékek, Bosch szerszámgépek, Makita szerszám- és kerti gépek, Solo kerti gépek, Fiskars szerszámok és eszközök, munkaruházati- és munkavédelmi termékek, hegesztés technikai árucikkek, vadászati felszerelések, általános szerszámok a fogótól a különféle kulcsokig, műanyag- és fém makettek, gyermekjátékok, stb.

Miután kiválasztotta a kívánt termék(ek)et, adja le megrendelését és kosárértéktől függetlenül esélyes az ajándékcsomagra. Amennyiben visszaigazolja az e-mailben kapott, a megrendelés megerősítésére vonatkozó levelet és Ön a szerencsés 10.000. vásárló, a regisztrációkor megadott elérhetőségei segítségével felvesszük Önnel a kapcsolatot.

A felhívás csak a webshop.axial.hu oldalon vásárlókra érvényes, az AXIÁL Cégcsoport és egyéb, a lebonyolításban közvetlenül közreműködő cégek munkavállalói, megbízottjai, valamint azok közeli hozzátartozói nem vehetnek részt benne. A vásárlás feltételeinek és a megrendelés feladásának és visszaigazolásának részleteiről a webshop.axial.hu oldalon található „Vásárlási információk és ÁSZF” menü irányadó.


Korábbi nyerteseink

Korábban már a 3000. és az 5000. megrendelés is jutalmaztuk. A 3000. megrendelést Laczóné Fazekas Krisztina adta le Szentlászlóról 2015 júniusában, aki egy Bruder rönkhordó teherautót vásárolt webáruházunkban. Nyereménye egy, axiálos relikviákból összeállított pakk volt, melyet Umenhoffer Péter, az AXIÁL Kft. marketingigazgatója és ifj. Bátyity Antal, marketingmenedzser adott át. Az 5000. megrendelést Vlasics Attila adta le a FEBAGRO Zrt.-től. A műszaki vezetővel 2016 júliusában interjút is készítettünk, amelyben internetes vásárlási szokásairól, valamint az AXIÁL webshopról kérdeztük.

„Számomra a másik nagyon fontos tényező a program mögötti emberközpontúság, hogy nem „robotok” végzik a folyamatot. Itt arra gondolok, hogy ha egy alkatrészt illetően nem vagyok száz százalékosan biztos a dolgomban, akkor felveszem a megrendelőre, és a megjegyzés rovatban körül tudom írni pontosabban, amit keresek, már jó pár esetben volt, hogy a webshop munkatársai ez alapján javították a téves rendelésemet.” – nyilatkozta Vlasics Attila.

Elérhető

Kapcsolódó cikkek