Hiba, munkaigény jelzése
Műszaki problémával, munkaigénnyel továbbra is a területileg illetékes ügyfélkapcsolati vezetőhöz (ÜKV) kell fordulni. Telefon, e-mail elérhetőségeik ITT találhatók meg weboldalunkon. Leggyorsabban ők tudnak reagálni, hiszen az ÜKV-k koordinálják a terület szervizszerelőinek munkáját.
A gyorsabb ügyintézés érdekében célszerű előkészíteni a karbantartandó gép alvázszámát, motorikus meghibásodás esetén a motorszámát.
Munka delegálása, e-munkalap nyitása
Ügyfélkapcsolati vezető kollégánk ezt követően megnyitja az e-munkalapot, rögzíti a legfontosabb adatoka:
- a partner adatai, címe,
- a gép típusa, alvázszáma,
- meghibásodás jellege.
A munkára szervizszerelőt jelöl ki.
Ellenőrzi, és szükség esetén bekéri az e-munkalap fogadására jogosul személy nevét és e-mail címét.
Nagyításért kattintson a jobb egérrel gombbal, majd válassza a "Kép megnyitása új lapon" menüt!
Mi történik, amikor a szerelő elvégzi a munkát?
Munka közben szerelő kollégánk a már megnyitott munkalapra rögzíti a felhasznált alkatrészeket, a munkaórát, valamint a kiszállás alatt megtett kilométereket. A partner esetleges észrevételeit a megjegyzés rovatba feltüntetheti. Ezt követően az okos eszközzel a munka átvevője aláírja az e-munkalapot. Az e-munkalap pdf formátumú csatolmányként érkezik a fogadására jogosult személy vagy személyek e-mail címére.
Számlázás
A lezárt munkalapokról a telephelyeken, illetve bizonyos esetekben a központban, számla készül. Az e-munkalapon alapuló papír számlát postán küldjük meg.
Panaszkezelés
Amennyiben az e-munkalap küldését követő 24 órán belül nem érkezik írásbeli észrevétel, elfogadottnak tekintjük, elkészül a számla.
Észrevétel esetén, különösképpen, ha műszaki jellegű, vagy az elvégzett munkával, a felhasznált alkatrészekkel kapcsolatos a kérdés, javasoljuk, hogy első körben a területileg illetékes ügyfélkapcsolati vezető kollégához forduljon.
Forrás és kép: AXIÁL Híradó 2018. május 41. oldal