Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
2017-09-07 15:46:12

Biztosítási 1x1

A biztosításokkal kapcsolatos általános ismeretek, konkrét információk közzététele érdekében cikksorozatot indítunk, amelyben a biztosítási szolgáltatásaink minél szélesebb körben való megismertetését is célul tűztük

 

 

Elsősorban az a szándékunk, hogy aki figyelemmel kíséri információs anyagainkat, nagy biztonsággal megtalálhassa a tevékenysége szempontjából legkritikusabb kockázatok kezelésére a legmegfelelőbb fedezetet nyújtó biztosítási megoldást.

Természetesen amennyiben bármely ponton kérdés merülne fel, tanácsadó Kollégáink készséggel állnak rendelkezésre. 

 

 

Baja Márics Norbert +36-30/348-6850
Csorna Farkas Zsófia +36-30/373-6063
Debrecen Makai Andrea +36-30/871-5865
Hódmezővásárhely Szenti Anita +36-30/373-2942
Nyíregyháza Mezőné Lukács Szilvia +36-30/628-3156
Pécs Füzes Zita +36-30/479-7381
Székesfehérvár Holly Edit +36-30/639-6772
Szolnok Farkas Cecília +36-30/373-4678
Zalaegerszeg Takácsné Pete Judit +36-30/372-5669

 

Biztosítási szerződések felülvizsgálata

Amennyiben fontos az Ön számára, hogy a vállalkozását érintő biztosításai rendben legyenek, érdemes időről időre felülvizsgálni azokat és az eltelt időszak változásait lekövetni a szerződéseken. 

A követezőkben ehhez adunk támpontokat, mit kell tennie ahhoz, hogy nagy bizonyossággal meggyőződjön arról, nem hiába alszik nyugodtan, a legvalószínűbb és legjelentősebb károk ellen biztosítva van.

 

 

Az éves felülvizsgálat során, azt érdemes átgondolni, hogy azon kockázatok, amelyre korábban biztosítást kötött, mennyire relevánsak a jelenlegi üzletmenet szempontjából. Még mindig ugyanazon kockázatokkal szembesül-e a tevékenysége során, adott esetben létrejött-e valamilyen új biztosítási megoldás, amellyel olyan károkat is fedezet alá tud vonni, amit korábban nem lehetett. A másik fontos kérdéskör, a biztosítási értékek meghatározása, hogy a biztosítási szerződésben rögzített értékek reálisak-e, mert az alulbiztosítottság csak részleges kártérítést jelent, ami biztosan nem lesz elegendő a teljes kár megtérítésére.

Egyes biztosítóknál nagyrészt hasonló termékeket, megoldásokat találunk, de egy-egy apró betűs részben, és természetesen a kárrendezés minőségében lehet különbségeket találni, amely sok esetben a saját vállalkozásunk számára sokmilliós különbséget jelent egy káresemény bekövetkeztekor. Ezért érdemes mindig körültekintően biztosítót választani, és alaposan átvizsgálni a feltételeket, nem csak a legalacsonyabb díj alapján dönteni. De a legfontosabb minden esetben a biztosító szolgáltatása, hiszen nem mindegy, hogy néhány héten belül, vagy hónapok, rosszabb esetben évek vitatkozása után téríti meg a jogos kárunkat a biztosító, főként ha az üzletmenet folytonossága szempontjából kritikus időszakról beszélünk.

 

További információt IDE kattintva kaphat!

 

Szerző: Öllős Gábor, AFS Kft. ügyvezető és Zandler Gábor, AON képviselő

Kép: CARTO, Pixabay