A technológia változott, az ügyfélközpontú gondolkodás maradt

A technológia változott, az ügyfélközpontú gondolkodás maradt

Október 17-én a Fendt Fórum épületében kb. 400 volt alkalmazott számára szerveztek ismét összejövetelt, immáron 40. alkalommal. Peter-Josef Paffen az AGCO/Fendt igazgatótanácsának elnöke üdvözölte az egykori marktoberdorfi és kemptneri dolgozókat.

A 96 éves Anton Dolch volt a legidősebb a jelenlévők között, aki mint irodai alkalmazott kezdte meg szakmai életét a Fendtnél. „Akkor az osztályomon 100 alkalmazott volt. Munkáink között szerepelt a fagázüzemű járművek benzinessé történő átalakítása” – mondta Dolch. Később Hermann és Xaver Fendt sofőreként dolgozott.

 

 

A Fendt gyors növekedése ellenére a veteránokkal folytatott beszélgetések rámutattak, hogy bár a technológia megváltozott, a Fendt alkalmazottainak gondolkodása továbbra is ugyanaz. „A filozófiánk mindig az volt, hogy az ügyfelet ne hagyjuk az esőben állni” – mondja Helmut Löfflad. A diplomás üzletember és mezőgazdasági termelő 1977-ben csatlakozott a Fendthez, a vállalatnál töltött idő alatt segített a céget felkészíteni a növekvő globalizációra és a piackutatás területén is munkálkodott.

 

 

A Fendt ma világszerte aktív. Peter-Josef Paffen előadásában a brazil piacra való belépésről beszélt, amely 2019 tavaszán történt. Az előadás a Fendt legújabb videójának bemutatásával zárult. A Fendt megváltoztatta a szlogenjét is idén: „It’s Fendt.” – „Ez Fendt.” Ez válasz a professzionális eredményekre és a minőségre minden olyan országban, ahol Fendt gép van.

 

Fordította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser

Forrás és kép: Fendt

 

 

A nagygazdaságok számára ajánlom ezt a traktort

 

Az ősz kezdetén, de még rekkenő nyári hőségben vágtam át ismét az országon, hogy elkészítsem a pásztói Agroprodukt Kft.-nél a Fendt Vario 1050-esről szóló riportot. >>

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek