A Fendt az első helyen a DLG Image Barométer szerint

A Fendt az első helyen a DLG Image Barométer szerint

2014 óta immáron ötödik alkalommal végzett telefonos felmérést a DLG azért, hogy mintegy 700 vezető gazdálkodótól kérdezze meg, mit gondolnak a mezőgazdasági vállalatokról a márkaerősség, lojalitás, ismertség és pozicionálás szempontjából.

„A mezőgazdasági gép kategóriában a Fendt tavalyi vezető pozícióját továbbra is hozza. A korábbi évekhez hasonlóan a Marktoberdorf székhelyű vállalat négy kategóriából három helyen szerepel a márka image indexben.” – mondja a DLG, az eredmények leírása során.

 

 

„Örömünkre szolgál, hogy a gazdálkodók újra meggyőződhettek az iparág legjobb márkájáról ebben a független felmérésben”, mondta Roland Schmidt, a Fendt marketing alelnöke.

 

 

A nagyobb mezőgazdasági üzemek kategóriájában – több mint 1000 hektár – a Német Mezőgazdaság Társaság több nagyvállalatot kérdezett meg, mint az előző években. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy a vizsgált gazdaságok átlagos üzemmérete 322 hektárra nőtt. „A Fendt megtartotta a legjobb helyet mindhárom üzemméret esetében (kisebb mint 100 ha; 250-500 ha közötti; több mint 1000 ha” – mondja a DLG jelentése.

A DLG felmérése során figyelembe vette az életkori tényezőt is. „A Fendt ismét vezet a fiatal gazdálkodók körében”, a DLG szerint. A legtöbb pontot érte a 30 évesnél idősebb és a 41 és 50 év közöttiek kategóriájában, a második legmagasabb pontszámot kapta a 60, illetve annál idősebbek korosztályában.

 

Fordította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser

Forrás és kép: Fendt

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek