Kapcsolat
Az ikonikus LANDPOWER visszatért

Az ikonikus LANDPOWER visszatért

A Landini, az Argo Tractors, (Fabbrico, Reggio Emilia, Olaszország székhelyű) olasz ipari csoport bevált márkája bemutatja a megújult és a Stage V szabványnak megfelelő régi-új traktort.

Az új LANDPOWER fenntartja és optimalizálja a könnyű kezelhetőséget a nagy hatékonysággal kombinálva, ideális minden szabadföldi tevékenységhez: a szántástól a talajművelésig és a tarlóhántásig, és egyaránt alkalmas a gazdálkodók és a bérvállalkozók számára.

A termékcsalád fő erőssége az új FPT NEF 67 motorja, mely 6,7 literes - 6 hengeres, 24 szelepes. A motor struktúrált elrendezésű ez garantálja a rugalmasságot és sokoldalúságot a mindennapok során.

Két modell áll rendelkezésre, a LANDPOWER 160 és 180, rendre 155 és 175 LE-s maximális teljesítménnyel.

A maximális, 700 Nm-es nyomaték leadására egészen alacsony, már az 1.400 1/min motorfordulatszám mellett képes, ez jobb motorreakciót biztosít a nehezebb körülmények között, és a HI-eSCR2 emissziós rendszernek köszönhetően csökkenti az üzemanyag-fogyasztást (a jobb károsanyag-kibocsátás mellett). A motor mellett a hatékonyság kulcsa a fékekkel ellátott első tengely és a T-Tronic váltó, melynél 3 tartományban kapcsolható 6 fokozat további 3 terhelés alatt kapcsolható powershift fokozattal egészül ki, így a kívánt sebességnek megfelelően képes tökéletes kombinációt kínálni.

A gép tengelytávját 2880 mm-re növelték (korábban 2734 mm volt) alkalmazkodva a nagy igénybevételekhez, a vonóerő talajra történő leadását a 650/65R38 méretű gumiabroncsok biztosítják, a megengedett legnagyobb össztömeg 11 300 kg-re emelkedett, a kiváló vezethetőség megőrzése mellett.

A hidraulikarendszer elektrohidraulikus vezérlését, egy tradicionális német gyártó, a Bosch biztosítja.A zártközpontú rendszer egy változó szállítású szivattyúval 110 l/perc olajáramot képes előállítani a függesztő szerkezetnek és a kihelyezett szelepeknek, ami egyidejű működtetést tesz lehetővé minden hidraulika funkciónak, továbbá egy 38 l/perc teljesítményű szivattyú látja el a kormányzást.

Hátra kihelyezett szelepek száma akár 5 db lehet, köztük 2 kör irányítása joystickkal történik. A elektronikus függesztő szerkezet működtetéséhez, amely akár 8400 kg emelőképességgel is rendelkezik, és amely a hátsó sárvédőkön található külső kezelőszerveknek köszönhetően még a munkagépek felcsatolásakor is könnyen vezérelhető.

A kényelemről a szilentblokkokra felfüggesztett fülke, a légrugós ülés és a gondosan megtervezett ergonómia gondoskodik, így minimálisra csökkentve a napi munka során a kezelőt érő stresszt. Ezenkívül 12 munkalámpa lámpa áll rendelkezésre az éjszakai munkavégzéshez.

A tervezőmérnöki részleg erőfeszítései más előnyöket is eredményeztek ezeknél a traktoroknál, kezdve a 280 literes gázolaj és 38 literes AdBlue-tartály kapacitásának növelésétől (ami hosszabb napi hatótávolságot garantál) az új festésig, amely a megújult Landini stílus irányzatot mutatja.

A technológiai elemet a 8,4"-os érintőképernyős kijelzőn keresztül működtetett műholdas sorvezetés biztosítja a GPS-en keresztül történő kormányzás irányításához, opcionális RTK korrekciós rendszerrel.

 


LANDINI 7 SZÉRIA

A Landini 7-es sorozata a technológia, a megbízhatóság és a teljesítmény keverékét kínálja, hogy hatékonyan megfeleljen a mezőgazdasági és szántóföldi munkák igényeinek. A 7-es szériás Landini traktorok szolgálhatnak közepes és nagyobb méretű gazdaságban univerzális vezérgépként, akár a Robo-Shift - full powershift hajtóművel, akár a V-shift - fokozatmentes változatban.

A Landini 7 SWB (2760 mm tengelytáv) a hajtómű, motor elrendezését tekintve struktúrált kialakítású, 11,5 t maximámis össztömeggel sokoldalúbb és könnyebben kezelhetőbb erőgép a 165-175 LE-s kategóriában, mint a hosszabb tengelytávval rendelkező elődje, mégis megkapott minden opciót és újítást, amit a másik megújult Landini 7-es modellnél választható

Landini 7 LWB (2820 mm tengelytáv) egy alvázas kialakítású erőgép 13 t maximális össztömeggel, kifejezetten alkalmas szántóföldi munkavégzésre és szállítási feladatokra.

 

FPT NEF motorok: nagy vonóerő a terepen

A Stage V-ös károsanyag-kibocsátási szabványnak megfelelő Series 7 traktorcsaládot az új FPT NEF 6,7 literes, 6 hengeres turbómotorok hajtják, 24 szelepes technológiával és elektronikus Common Rail befecskendező rendszerrel. A motorok egy robusztus alvázban találhatók, ami segít csökkenteni a fülkében a zaj- és rezgésszintet. Az elektronikusan vezérelt viscotronic ventilátor, amely a teljes termékcsaládban alapfelszereltség, javítja a motor hűtésének hatékonyságát, miközben csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a zajszintet. Az FPT NEF motorok a Dual Power rendszerrel vannak felszerelve, amely elektronikusan szabályozza a motor teljesítményét a változó terhelési körülményekhez igazodva, fenntartva a sebességet és a termelékenységet.

Szállítási alkalmazások vagy PTO-műveletek során a Dual Power automatikusan további 10 lóerőt ad le, így a motor teljesítménye 190, 210, 225, illetve 240 lóerőre emelkedik a SWB modelleknél 165 és 175 LE-re. A Serie 7 Stage V traktorokba szerelt új FPT NEF motorok a legkorszerűbbek, amelyeket úgy terveztek, hogy a gazdálkodók számára egyszerűséget és funkcionalitást kínáljanak anélkül, hogy a teljesítmény, a megbízhatóság és a tartósság terén kompromisszumot kötnének.

A Serie 7 LWB traktorok robusztus alvázzal rendelkeznek, lengéscsillapító gumitartókkal, amelyek a motort alátámasztják, és segítik a fülke és a sebességváltó elszigetelését a rezgésektől. Amíg a SWB esetén a váltó és hajtómű kapcsolatát alváz nélkül oldották meg, növelve a fordulékonyságot és menőverezhetőséget.

 

Robo-Six sebességváltó, nagy hatékonyság és sima vezetési élmény

A ’ZF’ Robo-Six sebességváltó erősségei a nagy teljesítmény, az üzemanyag-hatékonyság, a zökkenőmentes vezetés és a biztonság. Ennek a sebességváltónak a legfontosabb jellemzői közé tartozik az öt sebességtartomány, a hatfokozatú menet közbeni powershift, a robotizált tartományváltás és az elektrohidraulikus irányváltás. A Robo-Six sebességváltó 30 előremeneti és 15 hátrameneti sebességet kínál. Ezen kívül a mászósebesség opció 54 sebességet biztosít előre és 27 sebességet hátrafelé. Ahol a törvények megengedik, a Serie 7 Stage V csökkentett motorfordulatszámmal 50 km/h végsebességet érhet el.

A Robo-Six sebességváltó emellett „Oil-cut off” funkcióval van felszerelve, ami jobb közúti teljesítményt és kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást eredményez. A Serie 7 Stage V sorozatban a Robo-Six sebességváltó manuálisan és automatikusan is vezérelhető. A terhelési körülmények és a motor fordulatszámnak megfelelően a Smart Auto Powershift (APS) funkció lehetővé teszi, hogy a vezérlő elektronika automatikusan válassza ki a megfelelő sebességfokozatot az egyes tartományokban. Ez javítja a traktor teljesítményét és a vezetés biztonságát, miközben optimalizálja az üzemanyag-fogyasztást. A Stop & Action rendszer a fékpedálba integrálja az erőátvitel megszakítását. Ez lehetővé teszi a kezelő számára, hogy a traktor a kuplungpedál lenyomása és az elektromos kuplung használata nélkül állítsa meg a traktort, csupán . A Stop & Action és az APS rendszerek együttes használata révén a Robo-Six sebességváltó a CVT sebességváltókhoz hasonló, egyenletes vezetési teljesítményt biztosít.

 

V-Shift fokozatmentes sebességváltó

A szintén ’ZF’ által gyártott 4 tartományos CVT fokozatmentes sebességváltó technológiájával újat nyújt a kategóriában. Négylépcsős használata a szokásos 2 tartományos CVT váltókkal szemben valódi előnyöket kínál a gazdálkodók számára, akik a maximális termelékenységet keresik bármely alkalmazásban.

Az újonnan bevezetett EazyGrip központi gumiabroncs-szabályzó rendszernek köszönhetően a közútiról a szántóföldre való átállás immár hatékonyabb és eredményesebb, mely opciók a Data Screen Managerből kényelmesen kezelhető. A rendszer szabályozza a nyomást, és automatikusan leáll, ha eléri az előre beállított szintet, csökkentve a talajtömörödést, az üzemanyag-fogyasztást, a gumiabroncsok kopását és optimalizálva a talaj termelékenységét.

Az új széria kétféle felszereltségi szintje, a belépő Active és a magas szintű Dynamic vátozat érhető el. Az egyszerűbb kivitel hidraulikarendszere nyitott, állandó olajszállítású fogaskerék szivattyúval és mechanikus vezérlésű külső hidraulika szelepekkel.

A fejlett Dynamic zárt rendszere viszont már 123 liter/perc (opcionálisan 160 liter/perc) kapacitású axiáldugattyús LS szivattyútt kapott, mely mindig a szükséges mennyiségű olajat szállítja a munkaeszköz felé. Itt már elektromosan vezérelhetők a kihelyezett szelepek, amelyek száma akár nyolc lehet.

 

 

Említésre méltó még a Landini Fleet Management (flottakövető) rendszer, amely kiváló lehetőség nyomon követni a traktor mozgását, munkavégzését, üzemanyag-felhasználását, üzemi paramétereit, ezeket digitálisan lehet naplózni, a hatékony használat érdekében. A rendszer kommunikációs protokolljai a gép műholdas földrajzi helyzetének meghatározásából, a gép CAN BUS rendszeréből nyert adatok alapján különféle kimutatásokat és értesítéseket továbbítanak a flotta elemeiről a gazdálkodónak.

 

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek