6RS széria
Az új sorozat: Landini 6 RS

Erőforrás

Ez a megújult sorozat a 6-135 RS, 6-145 RS és 6-155 RS modelleket tartalmazza, amelyeket az FPT NEF 4,5 literes, 16 szelepes, 4 hengeres turbófeltöltéses, hengerenként 4-szelepes, közös nyomócsöves motorok hajtanak, amelyek maximális teljesítménye, 135 LE, 145 LE és 155 LE.

Az optimalizált elektronikus üzemanyag befecskendezés és a továbbfejlesztett égési hatékonyság az SCR/DOC rendszerrel kombinálva lehetővé teszik, hogy ezek a motorok kivételes teljesítményt és nyomatékrugalmasságot nyújtsanak alacsony üzemanyagfogyasztás mellett.

A hajtáslánc és a sebességváltó elrendezése 2560 mm-es tengelytávot tesz lehetővé, ami nagy stabilitást, ugyanakkor az 55 fokos kormányszögnek köszönhetően sokoldalúságot és manőverezhetőséget biztosít.

Hajtómű

A Robo-Six sebességváltó 4 tartományban 6 Power Shift fokozattal 24 + 24 sebességfokozatot kínál, amely a mászófokozattal felszerelésével 40 + 40-re emelkedik. Két előre programozott munkamód optimalizálja a motor hatékonyságát: ezek az Eco és a Power, az első a fogyasztás alacsonyan tartására, a második pedig a maximális teljesítmény biztosítására összpontosít, hogy felgyorsítsa az aktuális feladat elvégzését. A teljesítményt a 4 sebességes TLT fokozza.

A maximális hátsó kerékméret 650/60R38, a megengedett legnagyobb össztömeg pedig akár 9500 kg is lehet.

Megemelt hidraulika teljesítmény

A zárt központú hidraulikarendszer egy 123 l/perc teljesítményű szivattyúval rendelkezik, amely akár 7 szelepet (elektronikus és középre szerelt) is képes kezelni, valamint egy elektronikusan vezérelt Cat III-as hátsó hárompont, amelynek maximális teherbírása 7 200 kg. Az első függesztőmű legfeljebb 3 200 kg-ot emel.

Megújult fülke és Landini dizájn

Az új "Landini High Vision" fülkét a FOPS által jóváhagyott panorámatető és a természetes szellőzést biztosító nyílás jellemzi, amelyek javítják a traktorból a rálátást a homlokrakodóra használata során. Nem feledkezve meg a LED-es fényszórókról, amelyből akár 14 is elérhető, és ezek közül 8 a tetőre van beépítve, így még éjszaka is optimalizálható a látás.

A vezetési kényelmet tovább javítja a mechanikus felfüggesztésű fülke a független karokkal felfüggesztett első tengellyel kombinálva.

Az utasteret kiváló minőségű, autóiparból származó anyagokból tervezték, mivel a tervezésre és a funkcionalitásra ugyanilyen figyelmet fordítottak a vezérlőműszerekre, teljesen ergonomikus, 12 hüvelykes érintőképernyős monitorral és többfunkciós „all in one” joystick-vel.

A dizájn, az ergonómia, a kényelem és a munkakörülmények javítására alkalmazott technológia a további jellemzők, amelyek a 6RS Robo-Six-et ideális partnerré teszik a szántóföldön és a gazdaságban.

Multifunkcionális Joystick-ba integrált kezelő szervekkel, akár egy ujj mozdulattal lehet a sebességváltót a hidraulikát a függesztőművet és a traktor irányváltó rendszerét szabályozni. Az automata powershift kapcsolás és a táblavégi forduló szintén a joystick-on kapott helyet.

Nagy hangsúlyt fektettek olyan megoldások elfogadására, amelyek megkönnyítik a traktor karbantartását. Ebben az összefüggésben az új, 90 fokban nyitható motorháztető és a ventilátor alakú elrendezésben elhelyezett hűtők lehetővé teszik a könnyű, gyors és biztonságos szervizelést.