Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el

6L széria

Az új Landini 6L széria megtartotta az előd erényeit – továbbra is megmaradt megbízható talajmunkás igáslónak. Változások történtek viszont az erőforrásban, a fülkében és a hidraulika-rendszerben.

EGY MEGBÍZHATÓ ÉS KÖRNYEZETBARÁT ERŐFORRÁS

Az európai piacon három modell jelent meg: 6-145L (143 LE), 6-160L (163 LE) és 6-145L (176 LE) típusjelzéssel. A traktorokban a már jól ismert és megbízható FPT erőforrások dübörögnek 4,5 literes, 16 szelepes, négyhengeres kivitelben. A turbófeltöltős motorok elektronikus vezérlése, valamint a common rail befecskendező rendszer alacsony üzemanyag-fogyasztást eredményez, melyhez hozzájárul az SCR rendszer is. Ez utóbbi – AdBlue folyadék segítségével - garantálja, hogy a traktorok megfeleljenek a Tier 4i emissziós előírásoknak. A 270 literes üzemanyag- és 38 literes AdBlue tartály lehetővé teszi a nyújtott műszakban végzett munkát újratankolás nélkül.

A nagyra, hátrafelé nyíló motorháztető – mely formájában az új Landini-érzést és dizájnt sugározza - nagymértékben megkönnyíti a napi karbantartásokat, az elöl, legyezőszerűen nyitható hűtők tisztítása pedig minden gond nélkül elvégezhető.

 

A ROBOSZTUS ERŐÁTVITEL

A Landini 6L sorozat a sebességváltóját az előd Landpower-től örökölte. Miért is kellene hozzányúlni ahhoz, ami jó és éveken, sok ezer üzemórán keresztül bizonyított már. A sebesség- és az irányváltás továbbra is egyszerűen, mechanikus úton elvégezhető. A 18/18 fokozatú (3 csoportban 6 fokozat) Speed Six mechanikus, szinkronizált váltó opcióként rendelhető mászó-csoporttal (legkisebb sebesség: 410 m/h) a speciális munkákhoz. A maximális haladási sebesség: 40 km/h.

A TLT 540-es vagy 1000-es hajtása egy többtárcsás olajban futó tengelykapcsolóval elektromosan kapcsolható. Ezt a kabinban, a jobb oldali kezelőpanelen található sárga színű „gomba” kapcsolóval működtethetjük. Az elektrohidraulikus működtetésnek köszönhetően a TLT indítása lágy, mégis határozott, ezzel pedig a gép ideális a TLT-t gyakran használó bérvállalkozók körében is.

 

BIZTONSÁG ÉS HATÉKONYSÁG

Az elektromosan kapcsolható összkerékhajtású első híd „Spring ON” rendszerrel kapcsol, ami annyit jelent, hogy amennyiben menet közben elveszik vagy lecsökken az olajnyomás, a szerkezet rugóerő által azonnal bekapcsolja az összkerékhajtást, megőrizve ezzel a gép stabilitását és biztonságos irányíthatóságát. A híd közepén a lamellás, olajban futó diffizár-kapcsolót találjuk, mely a TWIN-LOCK egyidejű összkerék differenciálművet működteti, a differenciálmű két oldalán pedig az IBS összkerék fékrendszer többtárcsás olajos fékeit. Ennek lényege, hogy – összekapcsolt fékpedálok esetén – fékezéskor nemcsak a hátsó, hanem az első kerekek is fékezettek. Lassulás közben az IBS szelep gondoskodik a kerekeken ébredő egyenlő fékerőről, ezen keresztül pedig a biztonságos megállásról.

 

FÜGGESZTŐ SZERKEZET ÉS HIDRAULIKA RENDSZER

A 6-145L típus 7000 kg, míg a 165-ös és 175-ös típus 8400 kg emelésére képes. Szabályzása és működtetése elektro-hidraulikus, potenciométerek segítségével tudjuk beállítani a pozíció- és erőszabályozót.

A nyitott hidraulika rendszer szivattyúja a különböző hidraulika funkciókhoz 87 l/perc kapacitást, a kormányzáshoz pedig 38 l/perc-et biztosít. Munkaeszközök csatlakoztatásához alap esetben három BOSCH gyártmányú kihelyezett szelep áll rendelkezésre, de kiegészítésként ötig bővíthető. Két hidraulikus kör joystickkal irányítható, így rakodógép szerelék esetén nincs szükség külön vezérlés vásárlására.

 

MUNKA A TÁGAS KEZELŐTÉRBEN

Alapjaiban itt is egy bevált megoldással találkozunk, a „MASTER CLASS” vezetőkabinnal. A Landini konstruktőrei megerősítették az ajtó felfüggesztését, új műszerfalat kapott a traktor és változott a fülke belső kárpitozása és annak színe.

A négypilléres, sík padozatú fülke és a hátul pántolt ajtók biztosítják a könnyű beszállást a fülkébe. Tökéletes a kilátás körkörösen, valamint a tetőablak miatt a rakodási munkák is jól kontrollálhatók. A kezelőszervek szinte kivétel nélkül az ülés jobb oldali karfája melletti konzolon találhatók. Itt kerültek elhelyezésre a sebességváltó-karok és a kézigáz, az öszkerékhajtás és a differenciálzár elektromos kapcsolója, valamint a hidraulikus 3 pont függesztés kezelőkarjai, a kihelyezett hidraulika körök joystick-ja.

Teleszkóposan állítható és dönthető a kormányoszlop. A túlnyomásos kabin tiszta, pormentes környezetet nyújt és a hatékony klímaberendezés ideális hőmérsékletet teremt a kezelő számára.

A baloldalon egy teljes értékű utasülés található, mely felhajtható, megkönnyítve ezzel a traktorból való ki- és beszállást.

 

További információért keresse területi képviselőinket!