Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el

6C széria

A Landini új 6C sorozata a népszerű Powermondial traktorcsalád utódja.

A sorozat három modelljének meghajtását az FPT NEF 4.5L motorok biztosítják 114 és 140 lóerő közötti teljesítménnyel.

A motorok az SCR (Szelektív Katalitikus Redukció) és DOC (Dízel Oxidációs Katalizátor) rendszer alkalmazásával teljesítik a Tier 4 Final emissziós előírásokat a károsanyag kibocsátás csökkentéséhez. Az erőforrások Dual Power rendszert is magukban foglalnak, amely a motor teljesítményét növeli meg TLT-vel végzett munkák és közúti szállítás során.

A 6C traktorokat kompakt felépítés, a legújabb, modern és formatervezett, négyoszlopos vezetőfülke jellemzi személygépkocsikban alkalmazott minőségi belső burkolatokkal a munkavégzés maximális kényelme érdekében.

A 6C sorozat fő műszaki jellemzői között megtalálható az új, 36+12 fokozatú T-Tronic sebességváltó is 3-fokozatú powershift funkcióval, az elektronikus vezérlésű hátsó 3-pont függesztőszerkezet 5.400 kg maximális emelési kapacitással, az opciós 4-fokozatú TLT és egy továbbfejlesztett hidraulika rendszer, amely rendelhető standard konfigurációval 66 l/min térfogatárammal, vagy zárt központú, terhelésérzékelős változatban 110 l/min kapacitással.

A traktorok opcióként rendelhetők első 3-ponttal és TLT-vel is az erőgép sokoldalúságának növeléséhez. A 6C traktor sorozat ezen kívül elérhető elsőhíd és vezetőfülke rugózással is a vezetési kényelem növelése érdekében.

 

TIER 4 FINAL FPT-NEF MOTOROK SCR RENDSZERREL

A 6C traktorok meghajtásáról az FPT-NEF 4.5L, 4-hengeres turbófeltöltéses, hengerenként 4-szelepes, közös nyomócsöves motorok gondoskodnak, amelyek maximális teljesítménye 121, 133 és 140 lóerő. Az optimalizált elektronikus üzemanyag befecskendezés és a továbbfejlesztett égési hatékonyság az SCR/DOC rendszerrel kombinálva lehetővé teszik, hogy ezek a motorok kivételes teljesítményt és nyomatékrugalmasságot nyújtsanak alacsony üzemanyagfogyasztás mellett.

Ezek a motorok fel vannak szerelve Dual Power rendszerrel is, amely automatikusan megnövelt teljesítményt és nyomatékot biztosít nehéz körülmények és nagy terhelés esetén, ugyanakkor állandó értéken tartja a sebességet és a termelékenységet. A motorburkolat magasra nyitható, így könnyű a hozzáférés a motortérhez a rutin szervizek és karbantartások elvégzésekor.

 

T-TRONIC SEBESSÉGVÁLTÓ HAJTÁSMEGSZAKÍTÓ GOMBBAL ÉS POWER SHUTTLE IRÁNYVÁLTÓVAL

A T-Tronic sebességváltó megháromszorozza az alapkivitelű hajtómű 12 sebességfokozatát (Speed Four 3 sebességcsoportban elhelyezett 4-4 sebességfokozattal) terhelés alatt, ami összesen 36 előremeneti és 12 hátrameneti sebességfokozat kapcsolását teszi lehetővé. A sebességfokozatok a sebességváltó karon elhelyezett gombbal kapcsolhatók.

Opcióként mászóval ellátott sebességváltó is rendelhető, amely a kapcsolható sebességeket 48 előremeneti és 16 hátrameneti fokozatra növeli. A sebességváltó karon elhelyezett hajtásmegszakító gombbal és a kormánykerék mellett található power shuttle irányváltó karral a gépkezelő a kuplungpedál használata nélkül válthat sebességet és kapcsolhat előre- és hátramenetbe.

A T-Tronic sebességváltó egy Eco Forty üzemmódot is tartalmaz, amely a 40 km/h csúcssebesség elérését 1900 min-1 motorfordulatszámon teszi lehetővé, ami csökkenti az üzemanyagfogyasztást és a zajszintet közúti szállítás során. A traktorok rendelhetők 50 km/h csúcssebességet biztosító Top Fifty üzemmóddal is.

Az irányváltó modulációval (potenciométerrel) beállítható a power shuttle irányváltó reakciója az adott munkagépnek és talajviszonyoknak megfelelően.

 

FÜGGETLEN ELSŐ KERÉK FELFÜGGESZTÉS (OPCIÓ)

A 6C sorozat rendelhető opciós elektro-hidraulikus vezérlésű független elsőhíd rugózással, amely nagyobb haladási sebességet és kiváló fordulékonyságot biztosít minden terepen, így növeli a kezelői kényelmet, a biztonságot és a termelékenységet.

 

HYDRA-PTO: 2- ÉS 4-FOKOZATÚ TLT HIDRAULIKUS KAPCSOLÁSSAL A MAXIMÁLIS RUGALMASSÁGHOZ

A TLT alapfelszereltségként 2 sebességfokozatot tartalmaz. Opcióként rendelhető 4 fokozat is.

A nyomógombbal hidraulikusan kapcsolható, többtárcsás, nedves kuplung lehetővé teszi a TLT modulált kapcsolását, ami biztosítja a munkagép kíméletes beindítását.

Az Auto TLT funkció automatikusan kapcsolja be és ki a TLT-t a 3-pont függesztőkarok magasságának megfelelően, amit a gépkezelő állíthat be, így megoldható a munkagép precíz vezérlése a táblaszéli fordulók során.

 

NAGYTELJESÍTMÉNYŰ HIDRAULIKA RENDSZER SOKOLDALÚ KIHELYEZETT SZELEPEKKEL

Az új hidraulika rendszer opcióként rendelhető zárt központú konfigurációval (LS) 110 l/min teljes térfogatárammal. A rendszer akár 5 terhelésérzékelős kihelyezett hidraulika szeleppel is rendelhető, amelyek kezelőszervei a jobb oldali konzolba vannak beépítve, ami biztosítja a munkagép hatékony működtetését a nagyobb sokoldalúság érdekében.

Két kihelyezett hidraulika kör vezérlő szelepet joystick vezérlő karral lehet működtetni - például homlokrakodó használatához -, míg a fennmaradó három kihelyezett szelepet a vezérlő karokkal.

 

LANDTRONIC 3-PONT FÜGGESZTŐSZERKEZET

A Landtronic függesztőszerkezet jobb oldali konzolon kényelmesen elhelyezett elektronikus vezérlésű kezelőszervei lehetővé teszik a munkagépek egyszerű és precíz működtetését. Igény esetén radar sebességszenzor is rendelhető a vonóerő növelése és a kerékcsúszás csökkentése érdekében nehéz talajviszonyok esetén. Két segédemelő munkahengerrel elérhető a 5.400 kg-os maximális emelési kapacitás. A II. kategóriás 3-pont függesztőszerkezetet alsó függesztőkaros erőérzékeléssel látták el, amely nagymértékben hozzájárul a munkaeszközök pontos vezérléséhez.

 

ÚJ MASTER CLASS VEZETŐFÜLKE PÁRATLAN KILÁTÁSSAL ÉS KÉNYELEMMEL

A Master Class vezetőfülkét négyoszlopos vázszerkezet, sík padozat és hátul pántolt ajtók jellemzik, amelyek páratlan panoráma kilátást tesznek lehetővé és biztosítják a vezetőülés könnyű megközelítését.

A vezetési pozíció beállítását jellemzi a légrugózású vezetőülés, a teleszkóposan állítható és dönthető kormánykerék, mely együtt mozog a műszerfal panellel. A fő kezelőszervek kényelmes helyen, a jobb oldali konzolba vannak beépítve a maximális kényelem és könnyű kezelhetőség érdekében.

A fülkebelsőt letisztult és modern dizájn jellemzi a személygépkocsikra jellemző burkolatokkal és minőséggel, valamint ergonomikusan elhelyezett kezelőszervekkel. A 6C traktorok tökéletes zajszigetelésű, túlnyomásos és légkondicionált vezetőfülkéje kényelmes munkakörnyezetet nyújt a szántóföldön eltöltött hosszú munkaórákhoz.

Az opciósan rendelhető mechanikus kabinrugózás extra kényelmet biztosít. A tetőablak tökéletes kilátást jelent homlokrakodó használata során. A 14 nagy fényerejű halogén munkalámpa pedig kiváló megvilágítást biztosít az éjszakai munkavégzéshez.