Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a axial.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
2018-11-21 14:11:05

Újdonságok a Horsch-tól

Két újdonsággal jelentkezik a piacon a HORSCH: az Avatar direktvetőgép tripla magtartállyal is kapható, és a HORSCH Dupla RollPack henger a Tiger sorozathoz is elérhető.

A HORSCH a 3 és 4 méteres munkaszélességű HORSCH Avatar direktvetőgépeknél tovább bővíti felszereltségeinek széles kínálatát a magtartályok tekintetében is. Mint ahogy eddig is, a HORSCH Avatar felszerelhető szimpla és dupla magtartállyal. Mostantól azonban új felszereltségi variációként a tripla magtartály is elérhető. Az új magtartály-rendszer neve a „Tripletank”.

A Tripletank egyidejűleg kétféle növénykultúra vetését teszi lehetővé, amivel párhuzamosan műtrágyát is kijuttathatunk, vagy a változatos köztes növénykultúrákhoz szükséges egyéni összetevőket adagolhatunk, és a vetéssel egy menetben a talajba juttathatjuk. Ha például talajtakaró növényeket is elvetünk a szántóföldi növényekkel együtt, kedvező hatással lehet a talajélet alakulására, mivel a gyökerek jobban átszövik a talajt, és megnövelik a talaj nitrogéntartalmát.

Az új fejlesztésű és kialakítású Tripletank felépítését tekintve három különálló tartály egymás után. Össztérfogatuk 3800 liter, ami 60/10/30 arányban van felosztva, hogy a különböző növénykultúrák eltérő igényeinek a tartálytérfogatok megfeleljenek. A 6 és 8 méter munkaszélességű Avatar SD vetőgépekhez a HORSCH starter műtrágyához mikrogranulált műtrágyák kijuttatására alkalmas egységet vagy műtrágya kijuttató adaptert kínál további kiegészítőként. Ezeknél a harmadik tartályt beépítik a fő tartályba, és opcióként speciális mikrogranulátum-adagolóval vagy standard adagolóval is fel lehet szerelni a vetőmag vagy a műtrágya kijuttatására.

 

 

A Tripletank-ba két adagoló tornyot építenek be. Az ügyfél választhat, hogy adagolótornyonként felezett csövezést, vagy pedig külön magvezető csövet szeretne minden csoroszlyához. Az első megoldásnál a felhasználó mechanikus vagy elektronikus szakaszolást tud alkalmazni, amivel nem szabályos területeken vagy a sarkokban a rávetést minimalizálni tudja. Ha az ügyfél a csoroszlyánkénti csövezés mellett dönt, akkor a két sor mindegyikére másik növénykultúrát tud vetni, és ezek mindegyikét egyéni mélységbe pontosan, az adott növénykultúra igényeinek megfelelően tudja a földbe juttatni.

A Tripletank töltési magassága ráadásul alacsony, ami nagyban megkönnyíti a betöltést.

 

 

A Tiger kultivátor-sorozatot is kibővíti a Horsch. Amíg a Terranohoz már régóta lehet dupla RollPack hengersort rendelni, ezt a HORSCH a Tigerhez eddig csak az orosz és az ukrán piacon tette elérhetővé. Mostantól azonban a dupla RollPack henger a HORSCH Tiger sorozathoz az európai piacon is elérhető.

 

 

A HORSCH Tiger eddigi tömörítőhenger variációi kiegészítéseként mostantól a Tigerekhez a dupla RollPack tömörítőhenger is elérhető, leginkább nehéz munkakörülményekhez, ahol a tömörítőhengerek intenzív újratömörítést tesznek lehetővé, és egyenletes talajfelszínt hagynak maguk után. A dupla RollPack tömörítőhengerek kevésbé kopnak, és a kultivátor üzembiztonságát hosszabb ideig biztosítják. Az egymásban futó, 62 centimáter átmérőjű tömörítőgyűrűk ezen kívül jó öntisztuló hatásúak. Ezek a HORSCH Tiger új tömörítőhenger változatok 3-től 7,5 méteres munkaszélességben kaphatók. Az önjáró kultivátoroktól eltérően, ahol a kerekek a közúti közlekedést is szolgálják, a dupla RollPack tömörítőhengerek teljes értékű, közútiközlekedésre alkalmas kerekekkel szerelt futóművel kaphatók. Ezeknél a közúti közlekedés során a tömörítőhenger nincs hátul felhajtva. Így nem csak a menetkényelem növekszik a közúti közlekedés során, de a fordulókban is könnyebbé válik a manőverezés.

A piaci elvárásoknak megfelelően opcionálisan pneumatikus vagy hidraulikus fékrendszer is elérhető.

 

Fordította: Vas Magdolna, marketingkommunikációs menedzser

Forrás és kép: Horsch