Remote Service, távfelügyeleti újdonság a CLAAS-tól

Remote Service, távfelügyeleti újdonság a CLAAS-tól

A Remote Service a CLAAS GmbH idén indult távfelügyeleti újdonsága. Minden Telematics rendszerrel felszerelt gép esetében lehetőség van ennek az ingyenes funkciónak a használatára. Részletek a cikkben!

A 2017.10.01. előtt gyártott érvényes Telematics licenc-el rendelkező gépek esetében Ön a Telematics profiljából aktiválhatja ezt az ingyenes szolgáltatást. Az előbb említett dátum után gyártott, Telematics-al felszerelt gépek esetében a gép átadási nyilatkozatán kell a megfelelő négyzetbe x-t tenni a szolgáltatás használatához.

 

A Remote Service engedélyezése az átadási nyilatkozaton

 

Nézzük, milyen előnyökkel is jár Önnek a szolgáltatás használata:

A Remote Service funkció aktiválásával Ön engedélyt ad szerviz szolgáltatójának, hogy limitált adatokat láthasson gépe állapotáról. Nagyon fontos, hogy ezen szolgáltatás keretein belül cégünk szerviz részlegének nincs rálátása az Ön hozam, illetve teljesítmény jellegű adataira, kizárólag a következő adatokat engedélyezi:

  • Riasztás jelzések a gépről
  • Karbantartási jelzések
  • Hibaüzenetek
  • Gép aktuális pozíciója
  • Gép aktuális állapota (aktív/nem aktív)

 

A Remote Service szervizszolgáltatói kezelőfelülete

 

Ezen adatok segítségével Ön a következő előnyökhöz juthat:

A riasztások és hibaüzenetek diagnosztizálásával szervizmérnökeink gyorsabban és hatékonyabban tudják segíteni szervizszerelőink munkáját. Már a szerelő kiérkezése előtt információnk lehet a meghibásodásról, így jobban fel tudunk készülni a javításra. Szerelőnk már a megfelelő alkatrésszel tud kimenni a géphez, így megspórolhatóak felesleges kiszállások. Ennek köszönhetően rövidülhet a javítás időtartama és költsége.

A karbantartási jelzéseknek köszönhetően előre tudunk készülni egy-egy karbantartásra, időben megindulhat a kommunikáció a karbantartás tervezésére, így a kellő időre megérkezhetnek egyes karbantartási hiánycikkek a szezon közepén. Ennek köszönhetően csökkenhet gépének állásideje és növekedhet annak élettartama.

Ezen adatok átviteli rendszere (csakúgy, mint a Telematics adatoké) a legmagasabb adatvédelmi irányelvek betartásával és figyelembevételével lett kialakítva. Az adatokhoz harmadik fél nem férhet hozzá!

 

Hozza ki ön is CLAAS gépéből a legtöbbet az állásidők minimalizálásával, válassza a Remote Service-t!

 

Szöveg és kép: Karagity István, szervizmérnök

Elérhető

Kapcsolódó cikkek