A csoport képét és identitását tükrözve az új weboldal fontos információkat tartalmaz, például a vállalat kulcsfontosságú adatait, eredményeit és céljait, valamint történetének részleteit, beleértve a „Manitou” elnevezés eredetét is.
A weboldal funkcionalitását újratervezték, hogy optimális böngészési élményt nyújtson a felhasználóknak. A főbb új funkciók közé tartozik:
- két terület, amelyek teljes egészében a média szakembereknek és befektetőknek készült;
- közvetlen hozzáférés a munkaerőtoborzási platformhoz;
- kiemelt figyelmet szenteltek a vállalat társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos gondolatainak;
- tiszta, visszafogott, modern design.
Az új weboldal teljesen reszponzív, azaz minden számítógépes képernyőhöz, táblagéphez vagy okostelefonhoz alkalmazkodik. A webhely új tartalmat és egy egyszerűsített fastruktúrát kínál a látogatóknak, megkönnyítve ezzel a csoport híreinek és információinak elérését.
Florence de Kerautem, a Manitou Csoport vállalati kommunikációért felelős vezetője kijelentette: „Az új céges weboldalunkat teljesen felújítottuk, hogy a látogatók kevesebb mint három kattintással hozzáférhessenek az általuk keresett információkhoz. A webfelhasználóknak különböző böngészési szokásaik vannak, és ezt szem előtt tartva törekedtünk arra, hogy optimalizáljuk az új platform használhatóságát.”
Fordította: Borbély Zsanett, marketingmenedzser
Forrás és kép: Manitou