Made in Germany – Sokszínűen készítve

Made in Germany – Sokszínűen készítve

A HORSCH több mint 50 vállalkozással fogott össze a „Made in Germany – Made by Vielfalt“ mottóval a nagyobb tolerancia és a világra való nyitottság elérése érdekében.

Ezzel a vállalkozás előrébb lépett azon az úton, amelyet három éve kezdett a kiskorú menekültek képzési rendszerbe történő integrálásának témakörében. S a siker igazolta őket. Az emberek kitűnő és fenntartható integrációjáért megkapták a Human Excellence Díjat és a Schwandorf Integration projekt is sikeres.

A nagyobb tolerancia mellett és az idegengyűlölet ellen egyértelmű jelet tenni – ez a közös kezdeményezés célja. A hirdetés a „Made in Germany – Made by Vielfalt”, azaz a „Made in Germany – Sokszínűen készítve” központi üzenetet tartalmazza. Az alatta álló szöveg egyértelműsíti a résztvevő vállalatok hozzáállását: nem az a legfontosabb, honnan származnak az emberek, hanem a békés és toleráns együttélés a döntő. Ilyen módon a HORSCH, akár csak a többi vállalat, egyértelműen az idegengyűlölet ellen teszi le voksát.

„Családi vállalkozásként tudatában vagyunk társadalmi felelősségünknek. A kezdeményezésben való részvételünkkel elkötelezettségünket mutatjuk meg a befogadó szemlélet iránt, s egyben üzenetet akarunk küldeni a tolerancia és a nyitott világnézet támogatásáról. Nagyon örülök annak, hogy az ötletadó Vorwerk vállalkozás mellett mi is a kezdetektől fogva részt vehettünk a kezdeményezésben, és saját ágazatunkból, valamint Schwandorf körzetéből is vállalatokat tudtunk megnyerni az ügynek.” nyilatkozta Philipp Horsch ügyvezető.

 

 

A kezdeményezés ötlete Dr. Timm Mittelsten Scheid, a Vorwerk részvényese és a Vorwerk családi vállalkozás tagjától származik. „Ez a téma engem személyesen is nagyon foglalkoztat. Fontosnak tartom, hogy a gazdasági szereplők még ilyen társadalmi vitáktól terhes környezetben is példát mutatnak.” hangsúlyozta Dr. Mittelsten Scheid elkötelezettségét. „Ezért is örülök annak, hogy ezzen ötlet kapcsán ilyen sok pozitív visszajelzéssel szembesülhettem a családi vállalkozásunk környezetében.”

A hirdetést március 26-án tárták a nyilvánosság elé, és reményeik szerint Németországban viszonylag széles rétegekhez tudnak majd eljutni vele. A hirdetés Németország-szerte több napilapban és óriásplakátokon is megjelenik majd, valamint a résztvevő céges közösségi média felületein is láthatók lesznek.

A résztvevő cégek betűrendi sorrendben: ACEG, B. Braun, Baerlocher, Bahlsen, Berner Group, Beumer Group, Boehringer Ingelheim, Bpw, Brose, CLAAS, Deichmann, Dräger, emz-Hanauer, fritz-kola, Funke Mediengruppe, Giesecke + Devrient, Gira, Hansa-Flex, Henkel, Hipp, Horsch, Hubert Burda Media, Jägermeister, Kienbaum, Klett, Kostal, Krone, Lemken, Lindner, Marquard & Bahls, Messer Group, Metzler, Murtfeldt, Nolte Küchen, ODDO BHF, Oetker-Gruppe, Röchling, Sartorius, Sennheiser, SMS Group, Stihl, Ströer, Südvers, Trigema, Vaillant, Vorwerk, Werksviertel Mitte, Wörwag, Würth.

 

Fordította: Vas Magdolna, marketingkommunikációs menedzser

Forrás és kép: HORSCH

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek