A német kereskedők bíznak a Fendtben

A német kereskedők bíznak a Fendtben

A mezőgazdasági termelőknek és vállalkozóknak elégedettnek kell lenniük a gépeikkel és a mezőgazdasági gépek kereskedőinek jól kell együttműködniük a gyártókkal. Ez az egyetlen módja annak, hogy az ügyfelek a legjobb termékeket és támogatást kapják.

A német, LandBauTechnik szövetség elvégezte a német szakemberek éves véleményfelmérését és egy dolog bizonyos, a német Fendt kereskedők teljes mértékben bíznak a márkájukban.

„A Kereskedő elégedettségi felmérés (DSI) kiváló eredményei tükrözik az értékesítési partnereinkkel folytatott nagyszerű együttműködést. Ez 2018-ban is kulcsfontosságú előfeltétele volt a piaci sikernek” – mondja Andreas Loewel a németországi Fendt értékesítés vezetője, aki nagyon örül a kereskedők minősítésének.

 

 

 

A Fendt az első helyen a DLG Image Barométer szerint

 

2014 óta immáron ötödik alkalommal végzett telefonos felmérést a DLG azért, hogy mintegy 700 vezető gazdálkodótól kérdezze meg, mit gondolnak a mezőgazdasági vállalatokról a márkaerősség, lojalitás, ismertség és pozicionálás szempontjából. >>

 

„Múlt évben informáltuk a kereskedő partnereinket az új termékekről és professzionális stratégiánkról, így úgy tervezhették meg kiskereskedelmi stratégiájukat, ami az üzletnek a legjobb. Ezután augusztusban, Wadenbrunnban, a Fendt Szántóföldi Napokat arra használtuk, hogy közvetlen kapcsolatba kerüljünk a Fendt ügyfeleivel és kereskedőivel, akik amellett, hogy információt cserélhettek szórakozhattak is.”

 

Andreas Loewel a németországi Fendt értékesítés vezetője

 

A felmérés 12 különböző aspektusból vizsgálta a kereskedő/gyártó kapcsolatát. A Fendt szerezte a legmagasabb értéket az arculat és a nyilvános jelenlét szempontjából, a lehetséges 20 pontból 17,4-et. A Fendt akkor is a magas pontszámot ért el, amikor a kereskedőket megkérdezték a traktor értékesítésről, a szervizelésről és a jótállásról, a feldolgozásról és a fizetési feltételekről vagy épp a nyereségességhez való hozzájárulásról, a képzésről, a menedzsmentről, a változás stratégiáról és a megelőzésről.

 

Fordította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser

Forrás és kép: Fendt

 

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek