Enilive hírek

Enilive hírek

Mozgalmas évkezdésről számolt be beszállítópartnerünk az Enilive Austria, melyekről az alábbiakban olvashat.

Enilive – egy új név és egy új logó

A változás ismételten kihangsúlyozza az anyacég átalakulását, amely 2023 elején "Eni Sustainable Mobility"-ra (azaz "Eni Fenntartható Mobilitásra") módosította a nevét.

A név egy életerős és dinamikus valóságot jelképez - az Eni új vizuális identitását, amely kiemeli az "Élő Mobilitás" iránti elkötelezettséget.

A hatlábú kutya megőrzi központi, ikonikus szerepét. A lángcsóvák ugyanakkor egy új formával kerülnek helyettesítésre, mely a rugalmas és innovatív "élő mobilitást" jelképezi.

Az új márka új színt és megjelenést kap, amely egyaránt hangsúlyozza a dekarbonizációs folyamatban és az Eni teljes energiaátállási stratégiájában betöltött célját és szerepét.

 

 

Ryanair-Enilive együttműködés

A Ryanair, Európa legnagyobb légitársasága hosszútávú együttműködési megállapodást kötött az Enilive SpA-val a kifejlesztett ún. SAF (sustainable aviation fuel= fenntartható repülőgép üzemanyag) szállítására. Az együttműködés, mely 100 000 tonna SAF szállításáról szól a 2025-2030 közötti időszakban, jelentős lépés a 2050-re kitűzött karbonsemleges légiközlekedés irányába.

Az Enilive Olaszországban működő finomítóiban gyártott, 100% biotartalmú SAF növényi hulladékokból, használt sütőolajból, állati zsiradékokból készül és 50%-ban keverhető a normál repülőgép üzemanyagokhoz. Az Enilive biofinomítói kapacitását 5 millió tonna/évre tervezi növelni 2030-ra, ezzel is jelentősen hozzájárulva az EU által meghatározott dekarbonizációs célokhoz.

 

 

Enilive-AXIÁL üzletkötői és boltvezetői találkozó

Az Enilive és az AXIÁL munkatársai nemrégiben közös találkozón vettek részt, mely esemény egyrészt a két cég közötti szoros kapcsolat tovább erősítésére volt hivatott, valamint szakmai tréning gyanánt is szolgált.

Az esemény a szakképviseleti hálózat megalakulásának folyománya. A hálózat célja, hogy az Enilive szakmailag megfelelő szolgáltatást nyújtson a vásárlóknak viszonteladóin keresztül, ezért egy műszaki oktatási program keretein belül képezte tovább az értékesítésben részt vevő cégek képviselőit. Mivel az AXIÁL-nak is fontos a magas szintű szakmai kiszolgálás, ezért minden telephelyéről delegált munkatársat a képzésre, hogy felkészülten tudjanak kenőanyagot ajánlani a vásárlóknak.

 

Forrás, kép: Enilive, Romsics Róbert

 

Elérhető

Kapcsolódó cikkek